maandag 31 maart 2014

Van alles en nog wat...

Zo, morgen alweer boodschappendag. Moos is nu overwerken, met een beetje pech moet hij dat woensdagavond ook, en vrijdag. Normaal is hij vrijdags altijd vrij, hij werkt 38 uur in 4 dagen. Nou ja, we horen het vanavond wel. Daar hangt toch een beetje mijn menu van af, dus dat maak ik morgenochtend wel.

Morgenavond komen wel mijn ouders eten, even kijken wat we dan gaan eten.

En morgenochtend eindelijk naar de kapper! De maanden dat we druk aan het aflossen waren, ging ik wel, maar alleen om te verven en niet om te knippen. Nu zit er dus geen model meer in, en de grijze haren piepen er aardig doorheen, dus morgenochtend om 9 uur ben ik aan de beurt! Ik kom al zolang we hier wonen bij deze kapper, goed en niet te duur! En daar houden we van ;-)

Morgen wil ik ook even het beddengoed wassen, dan kan het er 's middags zo weer op, scheelt me strijken!

Verder heb ik een lijstje gemaakt wat we nog aan moeten (en willen) schaffen voor Bobby. In ieder geval een tuigje, en een riempje. In eerste instantie kopen we niet een hele dure, aangezien hij flink groeit nog, en dat gaat best wel snel. En een simpel riempje erbij, het is geen gezicht om met zo'n grote uittreklijn te lopen met zo'n klein hondje denk ik!

Verder willen we graag zo'n autodeken aanschaffen, en wel zo een dat Bobby aan de gordel vast gezet kan worden. Daardoor is de transportbox die ik zou ophalen, overbodig. Die heb ik dus netjes vanavond afgezegd. Ondanks dat ie maar 5 euro was is het zonde en niet nodig.

Veel mensen denken dat, nu we de puppy's gezien hebben, nu helemaal niet meer kunnen wachten. Niets is minder waar, wij vinden het wel prettig zo. Je leeft er echt naartoe, en we zijn in de gelegenheid om rustig onze spulletjes te verzamelen, en uit te zoeken en te vergelijken...
Moos was zondag bij de hondensportvereniging geweest om lid te worden, maar helaas er was niemand. Deze week zou hij even bellen.
En tegen de tijd dat Bobby komt zal ik hem bij de gemeente aan geven, in verband met hondenbelasting. Die is hier 64 euro per jaar. Vind ik wel mee vallen. Wat betalen jullie aan hondenbelasting?

Verder houden we de financiën scherp in de gaten. Ik moest vrijdag zo lachen, Moos had afgerekend bij de griek, daar zat ook een kleine fooi bij, en toen hij het wisselgeld terug kreeg wilde hij nog extra een 50 cent muntje laten liggen. Ik zeg tegen hem: hé, we gaan nou niet leven als god in frankrijk hoor! Hij kéék me aan...en schoot behoorlijk in de lach! We moeten natuurlijk wel bij de les blijven, en ieder muntje telt!

Moos gaat van de week even de foto's van zondag bewerken, zoals mijn hoofd er af knippen, zodat ik nog wat fotootjes kan plaatsen. Deze heb ik wel vast: Bobby heeft honger, en gaat dwars over z'n caramelkleurige broertje heen!

                                             

                                                                   

14 opmerkingen:

  1. Zo te zien laat Bobby zich de kaas niet van het brood eten ;)

    Wij betalen hier helemaal geen hondenbelasting ondanks onze kennelregistratie. Niet elke gemeente heft deze belasting. In onze vorige gemeente betaalden we destijds meer dan 1000 gulden hondenbelasting.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dan hebben jullie geluk!
      Nee, Bobby zorgt er wel voor dat ie niks tekort komt ;-)

      Verwijderen
  2. Hier ook geen honden belasting,

    Gr, blogaanmnbeen@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook geen hondenbelasting meer. Wel geweest en ik denk dat het ook weer terug komt. Daar hou ik rekening mee. Toen was het iets meer dan 70 Euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook niet. Ik vind het een geweldig hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sjonge zijn we dan de enige gemeente???
      Ja wat een leuk ventje hé?

      Verwijderen
  5. Lief die puppy's!
    En ik ben benieuwd naar je nieuwe haar. Doe je nog een foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij betalen 100,- per jaar aan honden belasting

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook geen hondenbelasting, was eerder wel hoor maar de laatste jaren niet meer.
    Wat een prachtige foto van die gulzige Bobby ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik verf mijn haar zelf. Gaat prima en is zo simpel. Ik bestel de verf bij de da drogist. Besteld altijd 6 pakjes van 6 euro per stuk. (Da eigen merk)
    Elke 4 weken verf ik het zelf, kost een uurtje tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen