dinsdag 11 maart 2014

Moe maar voldaan...

Allereerst iedereen ontzettend bedankt voor alle lieve, welgemeende felicitaties met het feit dat we schuldenvrij zijn! Dat heeft ons echt heel goed gedaan!

En vanaf zondag ben ik moe..zo ontzettend moe...het lijkt wel of alle spanningen er uit komen. Gisterochtend stond ik ook met een behoorlijke hoofdpijn op, en aspirines hielpen niet. Als klap op de vuurpijl had ik een lange dag, 10 voor 7 's ochtends weg en om 6 uur 's avonds weer thuis...ik had een bak erwtensoep uit de vriezer gehaald, die had Moos opgewarmd toen ik thuis kwam. Daarna op de bank gehangen en op tijd naar bed. Nu is de hoofdpijn gelukkig weg!

Zondag hebben we heerlijk in de tuin gezeten, Moos was met z'n visspulletjes aan het rotzooien, en ik ben heerlijk onderuit gegaan in het zonnetje, het leek wel zomer!

's Middags zijn we naar m'n ouders geweest, zus en zwager waren er ook, was heel gezellig en lekker gegeten! We hebben het gelijk aan zus en zwager verteld, die vonden het ook super!

Gisteren hebben we geld terug gekregen van de oude energie-leverancier, ook weer mooi mee genomen!

Helaas heb ik nog niets van de lening-meneer vernomen, wacht het vandaag nog af en anders hang ik morgen aan de bel!

Vandaag lekker vrij, eerst de weekboodschappen doen. Ik had van mijn moeder nog een potje krokussen gekregen, en een kerstroos, die ga ik beiden even in de tuin planten. Dan even aardappels schillen voor vandaag, we eten prei met een stukje vis, en aardappels dus. Vanmiddag schijnt het prachtig weer te worden, dus ik ga het er vanmiddag maar even lekker van nemen!

6 opmerkingen:

  1. Geniet ervan, als iemand het verdiend heeft, dan ben jij het nu wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een verlate felicitatie: gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je schuldenvrij bent. Ik kan me voorstellen dat je nu eerst best moe bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, ik ben echt zo moe...vanavond maar weer bijtijds naar bed!

      Verwijderen
  3. Die vermoeidheid als reactie na een spannende periode herken ik wel.
    Fijn hè, dat lekkere weer. Dat voelt als een cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stom hé? Kun je na gaan hoe het je beïnvloed!
      Vandaag was weer echt een cadeautje, heerlijk!

      Verwijderen