zaterdag 8 maart 2014

SCHULDENVRIJ!!! YESSSSS!!!

We konden ons niet langer beheersen (okè, IK kon me niet langer beheersen) dus hebben we de laatste 200 euro overgemaakt!!! De komende rekeningen worden volgende week nog niet afgeschreven, dus dat kon gelukkig!!! Zo'n tienduizend euro in 6 maanden....we zijn erg trots!
Eèn ding is zeker, hier trappen we nooit meer in...als ik reclame hoor met de tekst "let op geld lenen kost geld" krijg ik spontaan rode vlekken....

We hebben direct een mail met leesbevestiging naar de instantie gestuurd waarin we hebben gemeld dat alles afgelost is, en dat ze de lening moeten opheffen. En dat we daar een bevestiging van willen ontvangen. Zo!!!

Het is een perfecte afsluiting van een schitterende dag! Het was echt heerlijk weer, alle was is weg, alle steentjes ingespoten met groene-aanslag reiniger, dus morgen wordt het lekker in de tuin zitten! Het wordt nog mooier dan vandaag dus ik leg de zonnebrand maar vast klaar ;-)

Morgenavond gaan we bij mijn ouders eten, zus en zwager komen ook, gezellig!

Ik had trouwens van de week een "kontje" van een prei in een glas water gezet, er zaten nog allemaal worteltjes aan, en echt, hij gaat weer groeien! Zou er echt een hele nieuwe prei uit groeien?

Moos zou een meter-bij-meter bak maken vandaag, hij ging materiaal halen (ligt op z'n werk) en de buurman tegenover (zit in kunststof) bood spontaan aan om de bak van kunststof te maken, maken we gaatjes onderin en klaar! Rot nooit meer! Moos maakt er wielen onder, ook lekker makkelijk! Volgende week is ie klaar.

Verder is hier eigenlijk niets gebeurd. Ga nu even ontspannen blogjes lezen, iedereen een hele fijne avond gewenst en geniet van de prachtige dag morgen!!!

22 opmerkingen:

  1. Gefelicteerd en geniet van de vrijheid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet van jullie overwinning! nu een dikke buffer sparen, en een lekker veilig gevoel creëren.

    Geniet van de dag morgen! nu dubbel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent echt een voorbeeld van hoe je in korte tijd veel succes kunt bereiken. Samen de schouders eronder en alles op alles zetten. Ik vind het echt super!!! nu kun je fijn met een buffer aan de gang gaan. Top. Geniet ervan. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jullie schuldenvrije leven. Wat goed dat je direct doorgegeven hebt voor opheffing van het DK. En nu dat varkentje laten rennen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaan we zeker doen! En nogmaals bedankt voor de tip ;-)

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd zeg, dat is fijn. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch dat jullie dat zo snel hebben afgelost en dat je er nu helemaal vanaf bent. Gefeliciteerd jullie beidjes.
    Morgen kun je vast dubbel genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zeg, van harte gefeliciteerd. Dat hebben jullie echt super gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! Ik wil je graag een privebericht sturen, maar waar kan ik je email adres vinden?

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hoor, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Super! Je kunt trots op jezelf zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super! Gefeliciteerd!
    Joh wat mooi zo'n kweekbak maar geloof me als de zaadsels je eenmaal te pakken heb en je proeft je eigen groente dan is er geen houden meer aan haha je wil niet weten wat er bij mij momenteel allemaal de aarde uit schiet.. allemaal in balkon en plantenbakken! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie mijlpaal! Gefeliciteerd! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow!!! Even een tijdje niet kijken op blogs en ik mis de belangrijkste post zowat. Super hé... van harte gefeliciteerd! En wat een hoop geld in 6 maanden. Netjes dat je dat voor elkaar hebt gekregen. Ik hoop dat ik dit jaar nog heel ver kom met mijn schuld, maar hier kan ik en menigeen een voorbeeld aan nemen. Echt top gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen