woensdag 12 maart 2014

Wat een weertje...

O wat treffen we het met het weer hé? Echt zalig! Gistermiddag heb ik nog even in de tuin gelegen, en ik heb zowaar een kleurtje! Heerlijk hoor, al was gisteren het windje wat fris. Maar ik hou dan stug vol hoor, luisterboek op m'n hoofd, en heerlijk weg dommelen...

Vandaag hard gewerkt, morgen nog een half dagje, dus je raadt het al waar ik morgenmiddag uit hang...ja juist, in m'n ligstoel in de tuin! Ik denk dat ik morgen toch maar een was klaar zet, kan ie mooi morgenmiddag nog naar buiten. Het weekend schijnt niet heel mooi te worden toch? En wat weg is, is maar weg!

Dit weer is ook heel goed voor de energie-rekening, ik heb de hele week de kachel al niet aan gehad! Ha, dat scheelt mooi!

Morgenavond komen mijn ouders een bakkie doen, gezellig! Ik had ruim 2 weken geleden een bosje rozen van mijn ouders voor mijn verjaardag gehad, die staan gewoon nog! Zelfs het blad ziet er nog goed uit, ze staan al 16 dagen! Leuk hoor!

Vrijdag gaat Moos lekker nog een dagje vissen met m'n vader, ben benieuwd of ie nu wel z'n laarzen aan doet haha!

Het weekend staat er verder niets op het programma, lekker rustig een filmpje kijken, heerlijk!

Nou, morgen is (geloof ik) de laatste echt mooie dag voorlopig, dus indien mogelijk: geniet ervan!


                                                        


1 opmerking:

  1. Dit mooie weer doet ons mensen zo goed. Ik heb er vandaag ook nog van genoten.
    Al die zonneschijn is nog gratis ook en zoals je zegt gunstig voor de energierekening.

    BeantwoordenVerwijderen