dinsdag 18 maart 2014

Lekker geshopt! En bericht van de lening!!!

Een beetje oud nieuws vandaag, maar toch wel leuk! Door de (waarschijnlijke) komst van de hond (nee, we weten nog niets... ) is dit er helemaal bij in geschoten. Daarom alsnog!

Vrijdagmiddag zijn Moos en ik samen op pad geweest, even wat boodschapjes gedaan voor het weekend.

Verder heb ik ook nog 1 blik verf gekocht bij de verf-outlet, om de meubels in de slaapkamer af te maken nu het weer toch wat minder gaat worden.

En we hebben een appelboom(pje) gekocht, een zuilvorm, of kolomvorm. Het is een Malus Domestica MAYPOLE. Overwegend rood van kleur worden de appels. Zelfbestuivend, lekker makkelijk. Ik heb ook een blauwe bes gekocht, de Vaccinum cor. BLUECROP. En ook vast 6 zakken potgrond, om alle bakken te vullen.Oja, en 6 aarbeienplantjes!

En nu hoor ik je denken: had je geld teveel consumindermuts??? Nee hoor, totaal niet zou ik zeggen, maar dit hebben we gekocht van de tuincentrumbon van mijn verjaardag, en een vvv-bon van kerst van mijn werk!

Was wel leuk hoor, lekker shoppen en gewoon niets betalen hahaha! Hier word ik vrolijk van!

Alles staat inmiddels in de grond, en laat ze dan maar lekker groeien en bloeien!

Toen ik verleden week boodschappen ging doen hadden ze bij aldi zomerbolletjes. Ik heb een zakje Sparaxis en een zakje Ranonkels mee genomen. Ik heb dus nu al 2 bakjes gevuld voor van de zomer, voor weinig!
Beiden zijn gemengde kleuren, dus dat wordt een vrolijke boel in de tuin! Heerlijk!

Verder kregen we vrijdag bericht van de lening-meneer, en die bericht het volgende:

"Hierbij delen wij u mee dat bovengenoemde overeenkomst is afgelost. Het krediet is tevens afgemeld bij Bureau Krediet Registratie te Tiel.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

Nou dat heeft hij zeker! Nu het zwart-op-wit staat zijn we helemaal blij!

12 opmerkingen:

  1. Het staat nu zwart op wit. Van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, afgehandeld die zaak!
    En wat leuk om te shoppen zo met die bonnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag e-mail op het internet en ik wil weten of je een lening nodig hebt

    Let op: U bent aan Vul de lening aanvraag en ga zo
    dat zullen we meer informatie over u op deze lening Transfer.

    LENING AANVRAAGFORMULIER.

    * Naam van de aanvrager:
    * Adres:
    * Plaats:
    * Staat:
    * Land:
    * Geslacht:
    * Burgerlijke staat:
    * Beroep:
    * Maandelijks Inkomen:
    * Tel:
    * Mobiel:
    * Lening Doel:
    * Lening Bedrag dat nodig is:
    * Lening Duur:
    : * Heeft u vóór toepassing

    In ontvangstbevestiging aan deze gegevens, zal ik u een goed berekend
    Terms and Condition waarop de overeenkomst zal omvatten. Alle informatie
    is strikt vertrouwelijk en zal alleen gebruikt worden voor het doel om
    waarin wordt gevraagd. LET OP: We worden verwacht uw reactie
    zodra je dit hoort. Bedankt voor uw begrip en
    samenwerking. joneswhitefinacialhome@yahoo.com

    Met vriendelijke groet.
    Mr Jones White

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij verlenen harde geld lening

    Wij verlenen harde geldleningen en alle andere soorten van leningen, met een rente variërend van 3% - 5%. Wij verlenen van leningen Nation Wide, variërend van 1.000,00 tot 100 miljoen USD / LB / EURO. Wij financieren 100% en met een LTV van 75% -85% op eigendomsverwerving.

    Wij bieden de volgende soorten van Hard Geld Lenen:

    Hard Geld Lening; Lijn van het krediet,
    Commerciële Hard Geld Lenen
    Persoonlijke Hard Geld Lenen
    Zakelijk Hard Geld Lenen
    Investeringen Hard Geld Lenen
    Ontwikkeling Hard Geld Lenen
    Overname-Leningen Equipment Leasing
    Start-up Leningen Commercieel Vastgoed Leningen
    Inventarisatie Leningen Ongedekte Lenen
    bouw leningen
    Debiteuren Leningen Lines of Credit
    Factoring Warehouse Financiering
    machines Leningen
    Working Capital Leningen Vloeren Lines
    Agrarische Leningen, International Loans
    Purchase Order Financiering: vrijwel elk type BUSINESS LENING
    E.T.C. ..

    Indien u interesse hebt contact met ons op via e-mail; fredlenders01@gmail.com

    Regards
    De heer Fred Finnen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als je een legitieme en gegarandeerde lening af te betalen uw factuur en alle financiële problemen op te lossen, weer terug naar ons nu via e-mail als johnlutherloanfirm1@outlook.com zodat wij u goed kunnen helpen
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede dag,
     
    Een ieder, bent u dringend behoefte van de lening voor de financiering van uw bedrijf, het opzetten van een bedrijf, of voldoet aan uw behoeften, FRED LARRY lening bedrijf, is altijd beschikbaar om u te helpen als alle hoop is verdwenen.

    Het krijgen van een legitieme lening is altijd een groot probleem geweest om mensen die financiële problemen hebben en moeten oplossing voor het. De kwestie van het krediet en zekerheden zijn iets dat mensen zijn altijd bezorgd over bij het zoeken naar een lening van een legitieme geldschieter. Maar we hebben dit verschil in de kredietverlening geloofwaardig gemaakt. We geven lening van de range van $ 500,000 tot $ 500,000.000.000; Wij zijn geregistreerd, gegarandeerd en de regering gecertificeerd, internationaal, Fred Larry Loan Company is de oplossing voor al uw financiële problemen, onze leningen zijn gemakkelijk, goedkoop en snel en we geven leningen aan particulieren, bedrijven, instellingen, organisaties van het bedrijfsleven en de bevolking van allerlei over de hele wereld.

    Onze diensten omvatten de volgende:

    Leningen voor elk soort en het doel,

    Geen sociale zekerheid en geen credit check, 100% garantie. Het enige wat je hoeft te doen is ons te laten weten precies wat je wilt en we zullen zeker uw droom die uitkomt. (FRED LARRY lening bedrijf). Ja zegt als je banken nee zeggen. Contacteer ons vandaag nog voor die lening bedrag dat u nodig heeft om uw budget,
    Haal je lening nu op 3% rente.
    E-mail ons nu op (fredlarryloanfirm@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeft u geld nodig voor welk doel?
    Als u maandelijks inkomen / bezetting bent u in aanmerking voor een lening.
    Neem contact op voor een veilige / ongedekte lening.
    Lenen geleende bedrag van € 5000 tot 5000,000euro.
    U kunt kiezen uit 1 jaar tot 30 jaar als duur lening.
    azeesabdul480@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt serieus getuigenis leningen verkregen!

    Het zou oneerlijk zijn, zo niet dank aan degenen die me toegestaan om een lening te krijgen voor uw geld. Vorige week heb ik had het geld nodig om het leven van zijn vader in gevaar te redden. In eerste instantie geloofde ik niet in slechts één moment, maar ik duwde mijn nieuwsgierigheid, ik geprobeerd en eindelijk kan ik deze lening, die voortkwam uit de impasse waarin ik leefde, ik aanvaard de voorwaarden en zonder intimidatie. Met 75.000 films die ik heb gevraagd. Als je een lening wilt, neem dan contact op met de heer JOHNSON HOOP.

    Contact e-mail: lucasloan005@yahoo.com
    Contact e-mail: lucasloan005@yahoo.com

    Neem contact op met hem en hem te vertellen hoe ernstig u een lening, omdat ze geen gehoor ongebruikelijk geven.

    BeantwoordenVerwijderen