woensdag 30 maart 2016

Wat kun je je in mensen vergissen...

Mijn moeder heeft een tegeltje in het toilet hangen met daarop de tekst: Als je de mensen leert kennen, heb je de dieren lief.

En zo is het. Dat blijkt nu maar weer uit het feit dat de aardige mevrouw van de bungalow het verkocht heeft aan een ander, en zich beroept op haar 48-uurs clausule. Deze had ik eigenlijk uit de intentie-verklaring willen hebben, maar Moos vond dat niet nodig, want ze was echt wel te vertrouwen....nou niet dus! De clausule loopt vanavond om half 8 af...

Het goede nieuws is dat we hoogstwaarschijnlijk een koper hebben voor ons huis. Het slechte nieuws is dat de mensen ivm afloop verkoop eigen huis niet eerder een bod durven doen dan vrijdag, hooguit maandag...te laat voor ons dus :-((

We kunnen dus afscheid nemen van ons bungalowtje...

De makelaar heeft nog geprobeerd om een bod los te peuteren, zodat we in ieder geval in onderhandeling zouden zijn, maar dat durfden de mensen niet aan...

Helaas, helaas, helaas....

Maar mijn moeder zegt altijd: Alles in het leven heeft een reden...dat zal dan hier ook wel zo zijn, al kan ik die niet zo snel bedenken eerlijk gezegd.

Moos zegt dat alles goed komt, de huizenmarkt trekt erg aan, en er zal vast wel iets anders komen waar we gelukkig zullen wonen.

Dat zal ook wel, maar voorlopig baal ik als een stekker!!!

Gelukkig voelt onze vrolijke noot (Bobby) dat feilloos aan, en krijg ik behoorlijk veel knuffels van hem, en maakt hij me, ondanks alles, toch steeds weer aan het lachen!
We zijn zo blij met hem, en ik vertrouw op de woorden van Moos: alles komt goed, is het niet rechtsom, dan wel linksom!!!





44 opmerkingen:

  1. Wat balen zeg. Maar dan komt er zeker weer iets anders op jullie pad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt ook vast goed! Dank je wel voor je reactie :-)

      Verwijderen
    2. ik wil de heer westwood van apexloans bedanken voor het geven van een ongedekte lening ter waarde van 63000 eur voor 4 jaar. als u een dringende legitieme lening nodig heeft, vraag dan vandaag nog een e-mail aan: apexloans247@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Lieverd, ik begrijp je teleurstelling heel goed. Maar... (er is altijd weer een maar) misschien is er een reden voor dat de bungalow niet jullie huis wordt... Als de mevrouw in kwestie nu al niet betrouwbaar blijkt, wil je daar misschien helemaal geen huis van kopen... Een huis kopen van iemand die je niet vertrouwt is geen goed idee.
    De kopers van mijn huis in Dordrecht leken ook zo aardig, leken ja... Het gezeik wat we door deze mensen gehad hebben over zogenaamde verborgen gebreken leverde, ondanks dat het onzin was en ze keer op keer met nieuwe 'gebreken' kwamen ('de deur van de koelkast sluit niet goed') zorgde voor veel stress. Natuurlijk snap ik je teleurstelling, maar beter nu dan straks na de aankoop... Dusss... uithuilen en met frisse moed op zoek naar je echte droomhuis. Hopelijk gaat de verkoop van je huis wel door, succes daarmee! Ik geef je moeder gelijk; alles gebeurt met een reden, die zal later ongetwijfeld duidelijk worden... Wat een wijze moeder heb je trouwens! Succes en laat je niet gek maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je helemaal gelijk in! Wat jullie hebben gehad daar zitten we inderdaad niet op te wachten!
      Dank voor je wijze woorden!!! En ik geef de boodschap door aan mijn moeder :-)

      Verwijderen
  3. Balen! Maar inderdaad; dan komt er wel iets beters op jullie pad. Daar ben ik zelf altijd wel van overtuigd. Bovendien zou ik ook helemaal niet zitten te wachten op een onbetrouwbare verkoper, iets dat zij nu toch wel gebleken is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat blijkt inderdaad ja...het zal vast goed komen! Dank voor je reactie!

      Verwijderen
  4. Wat sneu zeg :( hopelijk komt er snel iets beters op jullie pad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben dit ook meegemaakt, maar waren blij met deze regeling. Zo konden wij onder een achteraf te snel genomen besluit om te kopen uit komen. Wij zijn fijn in ons huis blijven wonen en geen minuut spijt gehad. Het heeft zo moeten zijn, ook bij jullie. Er wacht jullie vast een nieuw mooier huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, het heeft zo moeten zijn...
      Fijn dat het voor jullie zo goed uitgepakt heeft!

      Verwijderen
  6. Wij zeggen hier altijd als we het niet kunnen kopen of krijgen of vinden dan is het niet voor ons bestemd!
    Alle heeft een reden ook al vinden wij de onbekende reden niet altijd prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het! De reden wordt vaak pas later duidelijk...we gaan het beleven! Dank voor je reactie!

      Verwijderen
  7. Hé wat vervelend! Totaal onverwacht en je was zo enthousiast. Wat prettig dat Moos er dan zo in staat. Het komt inderdaad allemaal goed. Veel interesse in jullie huis zag ik wel en jullie zijn al van zo ver gekomen! Dit verwerk je en dan ga je gewoon verder speuren naar jullie droomhuis. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Ik ben ook heel blij met Moos :-) hij weet me altijd weer op te beuren!
      Ja er is erg veel interesse! En we vinden wel een mooi huis! Komt goed!

      Verwijderen
  8. Hallo,
    Bent u op zoek naar een gerenommeerde en geaccrediteerde particuliere kredietverstrekker die een levenslange kans biedt? Wij bieden alle soorten leningen op een zeer snelle en gemakkelijke manier, persoonlijke leningen, autoleningen, woningkredieten, studieleningen, zakelijke leningen, investeringsleningen, schuldconsolidering en meer. Is u geweigerd door banken en andere financiële instellingen? Heeft u een consolidatie of hypothecaire lening nodig? Zoek niet verder want we moeten hier al uw financiële problemen tot het verleden maken. We bieden leningen aan van 5000 tot 50.000.000 dollar tegen zeer hoge leningrente van 2%. Neem vandaag nog contact met ons op via onze e-mail en wij zullen u graag helpen om uw financiële problemen en vroegere zaken aan te pakken, geen kredietwaardigheidcontrole vereist, 100% gegarandeerd.
    E-mail ons: (albakerloanfirm@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Profiteer van onze leningaanbieding, snel krediet binnen 72 uur en begin met het kiezen van uw nieuwe levensproject. We bieden leningen aan alle serieuze en eerlijke mensen tot 10 000 000 euro of dollars met een rentepercentage van 3%. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor transactiebeveiliging. Dus, als u financiële hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com

    WhastApp : +33 756924191

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo dames en heren, heeft u dringend behoefte aan een persoonlijke lening of handelsleningen of een lening om een ​​project op te starten of om een ​​huis of een auto te kopen of heeft u een lening nodig voor welk doel dan ook? Zo ja, dan raad ik u aan contact op te nemen met Sunshine Financial Group via {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com} of {WhatsApp: +447903159998}.

    Sunshine Financial Group is een uitgebreide financiële dienstverlener die zich inzet om u te helpen uw financieel succes op de lange termijn te verbeteren. Onze aangepaste programma's zijn ontworpen om uw rijkdom te helpen groeien, beschermen en behouden door persoonlijke service en expertise te leveren.

    De reden waarom u contact moet opnemen met Sunshine Financial Group;
    - Altijd en overal toepassen.
    - Ontvang contanten in minder dan 24 uur
    - U kunt maximaal 20 miljoen euro lenen
    - Geen verborgen kosten.
    - gesubsidieerde rentevoet van 3%
    - U krijgt de kans om de terugbetalingsdatum te selecteren, wekelijks, maandelijks of jaarlijks voor een duur van 1-30 jaar.
    - Wij bieden zowel beveiligde als ongedekte leningen

    Als u het zo moeilijk vindt om een ​​aandelenlening van uw lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen, hoeft u zich geen zorgen meer te maken, omdat we een groot aantal personen en organisaties hebben geholpen die wereldwijd financiële problemen hebben ondervonden. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat zich bekommert om uw financieringsbehoeften. Je wordt gedurende het hele proces verzorgd.

    Als u binnen 24 uur een dringende lening nodig heeft, stuur dan een e-mail naar de onderstaande e-mail voor meer informatie
    E-mailcontact: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp Contact: +447903159998

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 10.000 dat ik bij mijn eigen bank had aangevraagd account. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, mijn naam is Ute Schmidt, ik kom uit Berlijn, Duitsland. Ik wil een eenvoudige getuigenis geven over hoe ik een lening heb gekregen van Susan Benson (Sunshine Financial Group, Inc).

    Ik zat in een financiële crisis en ik had een lening nodig van 105.000 euro om persoonlijke redenen, ik probeerde bijna alle banken in mijn stad en enkele andere leningmaatschappijen om een ​​lening en mijn aanvragen werden afgewezen om een ​​of andere reden die ze het beste kennen, en toen heb ik besloot om het opnieuw te proberen, ik zag een bericht op een van het leenforum van Susan Benson en ik nam contact met haar op voor hulp, ik kon zeggen dat ze een persoon was die ik kan vertrouwen, ik neem de beste beslissing voor mij en mijn familie, gelukkig voor ik heb met succes een lening gekregen, zelfs met of zonder onderpand, en het meest verbazingwekkende van alles is dat er geen kredietcontrole was en dat haar service snel, betrouwbaar en betrouwbaar is.

    Veel mensen vinden het zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken en andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage kredietscore en vele andere redenen. Als u financiële hulp nodig heeft om uw financiële situatie op te lossen en u weet niet waar u heen moet en waar u heen moet, zal ik u adviseren om contact op te nemen met Susan Benson via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of stuur haar een bericht rechtstreeks op WhatsApp via: +447903159998 & ontvang in een oogwenk een reactie.

    Haar bedrijf verleent allerlei soorten leendiensten, zowel beveiligde als ongedekte leningen, langlopende en kortlopende leningen, en u zult ook in staat zijn om een ​​grote hoeveelheid geld te lenen en de mogelijkheid te hebben om terug te betalen van 1 tot 30 jaar. Als ze me kan helpen, denk ik dat ze jou ook kan helpen. Neem vandaag nog contact met haar op voor meer informatie via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of stuur haar rechtstreeks een bericht op WhatsApp via: +447903159998 en ontvang in een oogwenk een reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 40.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In een woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt van wat meestal een lang, langgerekt en intimiderend karwei is, een heel plezierige en gestroomlijnde ervaring gemaakt. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en jij voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of haar whatsappen op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In een woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt van wat meestal een lang, langgerekt en intimiderend karwei is, een heel plezierige en gestroomlijnde ervaring gemaakt. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best gaaf! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze mailen op sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo, ben je op zoek naar een echte lening? Ik heb goed nieuws voor jou! Wij bieden leningen aan van 3000 € tot 100.000.000 € tegen 2% rente per jaar. We bieden krediet voor bedrijfsontwikkeling, persoonlijke leningen, autoleningen, enz., We zijn gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch.Neem bij interesse vandaag nog contact met ons op via (lapofunding960@gmail.com WHATSAPP +1 (254) 354 -4300

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ben zo opgewonden vandaag. Ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening van jude_benson finance hadden gekregen, dus besloot ik om een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 10.500 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail:judebensonfinanace@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo jongens, ik wil LAPO MICRO FINANCE heel erg bedanken, die me een lening heeft gegeven voor de medische behandeling van mijn zieke kind. Ik ben zo blij om LAPO vandaag te ontmoeten, neem contact met hem op via e-mail als je een dringende lening nodig hebt: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In één woord, wauw!! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je maakte van wat meestal een lang, uitgesponnen en intimiderend karwei is een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Loans niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Loans voor het geweldige systeem en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of haar whatsappen op + 34632725157

    BeantwoordenVerwijderen
  23. echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bent u op zoek geweest naar financieringsopties voor uw nieuwe huisaankoop, bouw, onroerendgoedlening, herfinanciering, schuldconsolidatie, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom in de toekomst! Financiering gemakkelijk gemaakt bij ons. Neem contact met ons op aangezien we onze financiële dienst aanbieden tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte leentermijnen, met 100% garantielening. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen voor verdere procedures voor het verwerven van leningen via: joshuabenloancompany@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heeft u financiële hulp van welke aard dan ook nodig? Persoonlijke leningen? Zakelijke leningen? Hypotheekleningen? Bedrijfsleningen? Landbouw- en projectfinanciering? Wij verstrekken leningen tegen 2% rente! Contactpersoon: (dakany.endre@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemiddag,

    Ik ben een geregistreerde particuliere geldschieter. We geven leningen om mensen te helpen, bedrijven die hun financiële status over de hele wereld moeten bijwerken, zeer minimale jaarlijkse rentetarieven zo laag als 2% binnen een jaar - 30 jaar terugbetaling futamido in elk deel van de wereld. Wij verstrekken leningen in het bereik van € 2.000 – € 500.000.000. De leningen zijn goed beveiligd en maximale zekerheid is het belangrijkste. De geïnteresseerde dient per e-mail contact met ons op te nemen: (richardcosmos5@gmail.com)

    Lening aanbod.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil graag Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 9.000. als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan oplichting door nepgeldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heeft u een lening nodig om huur/rekeningen te betalen, een bedrijf te starten of een project te financieren? U kunt contact opnemen met deze leningfinanciering waar ik en mijn partner onze lening hebben gekregen (fastloan2001@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello,

    Are you looking for a legitimate loan?

    Have you been turned down by your banks?

    You need money for one reason or another.

    You are sincere and honest

    Do you need a loan to pay off debts, bills or to implement a project?

    You always have a chance.

    What's more, we offer loans fast and reliable, with an annual interest rate of 2%. We are reliable

    If you are interested, please do not hesitate to contact us directly.

    Email: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben Lydia veronika uit Belgum. Ik heb een lening van 9.000 euro aangevraagd en deze werd goedgekeurd door MICHEAL JOSE FINANCE HOME na 3 dagen na mijn aanvraag. mij. U kunt voor meer informatie contact met hem opnemen via:infomichealfinanceltd@gmail.com of WhatsApp:+14699724809

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kwam dit leningbedrijf tegen op Facebook en nam contact op met de e-mail. Plots zag ik dat ik was goedgekeurd voor een lening van € 20.000, dus ik geloofde nooit dat dit allemaal zou werken totdat ik het bedrag van € 20.000 kreeg. Ik zal iedereen adviseren die het nodig heeft leningen om contact op te nemen met dit leningbedrijf met aanvraag voor lening dit is het e-mailadres van het bedrijf >>>>> infomichealfinanceltd@gmail.com of whatsapp +14699724809

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goedemorgen meneer/mevrouw
    Wij bieden leningen aan particuliere en commerciële entiteiten met een zeer lage jaarlijkse rente van 3%, terugbetaling van 1 tot 25 jaar. Wij verstrekken leningen van 5.000 tot 500.000.000. Dit is om de groeiende geschiedenis van Bad Credit te elimineren, maar ook om een gestage winst te maken voor zowel ons bedrijf als onze klanten.

    Ligt u 's nachts wakker en maakt u zich zorgen over hoe u een lening kunt krijgen? Contact: Waheed Finance Firm Agency nu via E-mail: info@waheedfinance.com of WhatsApp: +91 636 671 0014

    Wij bieden een lening aan met een lage rente van 3% en wij bieden aan
    *Persoonlijke leningen
    * Schuldconsolidatieleningen
    *Bedrijfskapitaal
    * Zakelijke leningen
    * Onderwijsleningen
    * Hypotheek
    * Leningen om welke reden dan ook
    Neem voor meer dringende informatie onmiddellijk contact met ons op.

    info@waheedfinance.com
    WhatsApp: +91 636 671 0014
    Groeten
    Waheed Financieringsmaatschappij

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ben je het zoeken naar leningen en hypotheken beu, of word je voortdurend afgewezen door banken en andere financiële instellingen of een microfinancieringsregeling. Hiermee willen wij u informeren met 100% garantie dat wij leningen van elk bedrag aanbieden tegen een rentepercentage van 2% per maand. Wij verstrekken LENINGEN voor bedrijfsontwikkeling. concurrentievoordeel/bedrijfsuitbreiding. Zorg ervoor dat we gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch zijn. en deelnemende financier voor onroerend goed en elke vorm van zakelijke financiering, wij verstrekken langlopende leningen van maximaal twee tot vijftig jaar en alle rentetarieven en berekenen en maken jaarlijkse betaling mogelijk E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com.

    Wij bieden de volgende soorten leningen aan en nog veel meer;

    * Persoonlijke leningen (lening zonder onderpand)
    * Zakelijke leningen (onbeveiligde lening)
    * Consolidatielening
    * Combinatielening
    * Verbouwing

    Om contact op te nemen voor het zoeken naar een lening, antwoordt u met uw e-mail-ID, zodat ik u meer kan sturen ter goedkeuring
    Bedankt, neem contact met ons op via e-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com
    bel of WhatsApp: +393512114999

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wilt u een lening afsluiten en weet u niet waar u een echte lening kunt krijgen?
    Wilt u een bedrijf starten, maar beschikt u niet over kapitaal?
    Wilt u om welke reden dan ook een lening aanvragen?
    Kerstlening nodig?

    Er is eindelijk hoop omdat Elena Nino snelle en betrouwbare leningen verstrekt, hun service 100% oprecht is en garandeert dat u de lening ontvangt wanneer u zich aanmeldt. Stuur vandaag nog een e-mail en keur deze goed op elenanino0007@gmail.com

    Bedankt en God zegene u
    VERTROUWEN
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  35. DO YOU NEED LOANS FOR BUSINESS OR PERSONAL USES? We are Tony_Loan service and we give out loans in different currency with an affordable interest rate of 2% Our Company aims is that to provide Excellent Professional Financial Services. Contact us to apply here. via Email: ( tony_loanservice01@aol.com ) for more information..

    Note everyone: We Only welcome serious minded people because we are legitimate and willing to finance loans for real people who are serious.

    Company Name: Tony Loan Service
    E-mail bedrijf: tony_loanservice01@aol.com
    Bedrijf Telegram-link: https://t.me/tony_loan_service

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bent u op zoek naar financieringsmogelijkheden voor uw nieuwe woningaankoop, bouw, vastgoedlening, herfinanciering, schuldconsolidatie, persoonlijk of zakelijk doel? Welkom in de toekomst! Financiering wordt bij ons eenvoudig. Neem contact met ons op, want wij bieden onze financiële service aan tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte leentermijnen, met 100% garantielening. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen voor verdere procedures voor het verwerven van leningen via: joshuabenloancompany@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen