donderdag 24 april 2014

Nieuwe jas!

Ik had nog steeds mijn winterjas aan naar mijn werk. Ik had geen zomerjas namelijk.

Tot verleden jaar november ging ik namelijk altijd met de auto naar mijn werk, dus het was auto in, en auto uit. Voorjaar, zomer en najaar had ik nooit een jas aan, dus ik had er ook geen.

Vanaf november ga ik dus met de trein. Een warme winterjas had ik nog, want ik kan je zeggen, het is flink winderig op een perron!

Maar nu met deze temperaturen is zo'n hele dikke winterjas geen pretje. Moos zei laatst al, kijk dan even voor een jas. Dat had ik natuurlijk kunnen doen, maar ik wilde graag wachten tot mijn salaris binnen was, en dat was vandaag!

Ik hoefde alleen de ochtend te werken, en nog wel in een grote stad verderop, dus ik had bedacht dat ik na mijn werk even voor een jas ging kijken.

Om 12 uur was ik vrij, ik heb me in mijn dikke jas gehesen en ben het centrum in gelopen. Man, wat was het warm!!!

De eerste winkel die ik tegen kwam was c&a. Even rond snuffelen, en 60 of 70 euro voor een jas was heel normaal. Behalve voor mij. Dat vond ik toch een beetje te gortig. Ik kwam een rek tegen met kleding met 40 % korting, en daar hing een mooie jas tussen! In mijn maat, passen en klaar! Bij de kassa moest ik € 35,94 betalen in plaats van € 59,90! Kijk, daar word ik nu blij van!!!


Toen ik thuis kwam heb ik snel de winterjas in de was gedaan, die is inmiddels droog dus die kan opgeborgen worden op zolder, klaar voor de volgende winter!


7 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè als je het voor minder kunt krijgen! Ik had gisteren een shopdagje met een vriendinnetje, en laat ik nou nog allemaal kadobonnen hebben liggen! dat was een leuk dagje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan er ook altijd van genieten als ik iets kopen kan in de winkel wat een stuk voordeliger is als normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo dames en heren, heeft u dringend behoefte aan een persoonlijke lening of handelsleningen of een lening om een ​​project op te starten of om een ​​huis of een auto te kopen of heeft u een lening nodig voor welk doel dan ook? Zo ja, dan raad ik u aan contact op te nemen met Sunshine Financial Group via {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com} of {WhatsApp: +447903159998}.

    Sunshine Financial Group is een uitgebreide financiële dienstverlener die zich inzet om u te helpen uw financieel succes op de lange termijn te verbeteren. Onze aangepaste programma's zijn ontworpen om uw rijkdom te helpen groeien, beschermen en behouden door persoonlijke service en expertise te leveren.

    De reden waarom u contact moet opnemen met Sunshine Financial Group;
    - Altijd en overal toepassen.
    - Ontvang contanten in minder dan 24 uur
    - U kunt maximaal 20 miljoen euro lenen
    - Geen verborgen kosten.
    - gesubsidieerde rentevoet van 3%
    - U krijgt de kans om de terugbetalingsdatum te selecteren, wekelijks, maandelijks of jaarlijks voor een duur van 1-30 jaar.
    - Wij bieden zowel beveiligde als ongedekte leningen

    Als u het zo moeilijk vindt om een ​​aandelenlening van uw lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen, hoeft u zich geen zorgen meer te maken, omdat we een groot aantal personen en organisaties hebben geholpen die wereldwijd financiële problemen hebben ondervonden. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat zich bekommert om uw financieringsbehoeften. Je wordt gedurende het hele proces verzorgd.

    Als u binnen 24 uur een dringende lening nodig heeft, stuur dan een e-mail naar de onderstaande e-mail voor meer informatie
    E-mailcontact: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp Contact: +447903159998
    Leningaanbieding tegen 3% rentevoet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe ik vandaag mijn lening kreeg !!!

    Hallo allemaal,

    Ik ben Monika Alex bij naam, schrijf dit getuigenis omdat ik echt dankbaar ben voor wat Sabinhelps voor mij en mijn familie heeft gedaan, toen ik dacht dat er geen hoop was dat hij kwam en mijn familie weer levend liet voelen door ons een lening te lenen tegen een zeer lage rente tarief van 2%. Nou, ik ben de afgelopen drie maanden op zoek geweest naar een lening om mijn schulden te vereffenen. Alles wat ik tegenkwam was oplichterij en nam mijn geld totdat ik eindelijk een door God gezonden geldschieter ontmoette. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds echte kredietverstrekkers op internet zijn, maar tot mijn grootste verbazing kreeg ik mijn lening zonder veel tijd te verspillen. mijn credit score is nu cool. dus als u op zoek bent naar een lening van welk bedrag dan ook, zou ik u adviseren om een e-mail te sturen naar de legitieme leningsmaatschappij via e-mail: {sabinhelps@gmail.com} en vrij te zijn van oplichting via internet. bedankt…

    E-mail: sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede dag, ik ben nu super blij omdat ik zojuist mijn lening van € 69.000 heb ontvangen van dit goede bedrijf - LAPO. Doe er goed aan om contact met hen op te nemen als u een snelle lening nodig heeft. Neem nu contact met hen op via deze e-mail: (lapofunding960@gmail.com) of WhatsApp: +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen