maandag 21 april 2014

Paashaas is weer vertrokken...

Zo, de paasdagen zitter er weer (bijna) op. Heeft iedereen fijne dagen gehad?

Wij wel hoor. We zaten heerlijk in de alles-mag-maar-niets-hoeft-modus. Zondag was natuurlijk prachtig weer, we zaten nog helemaal in de roes van zaterdag (Bobby-knuffelen), hebben lekker op ons gemakje ontbeten met een plakje suikerbrood, en een wit sneetje brood in de broodrooster, bakkie koffie erbij...heerlijk!
Daarna hebben we nog lekker in de tuin gerommeld, alle groente- en kruidenplantjes hebben mest en water gekregen, nog wat planten verplant, en 's middags heerlijk plat in het zonnetje, luisterboek op m'n hoofd, echt genieten!
's Avonds hebben we lekker gespiesgrilled (of hoe zeg je dat), ik had nog lekker eigengemaakte salade over, dat was ook lekker erbij, lekker gekletst samen...
We kregen ook weer een videootje van Bobby z'n eerste echte vleesmaaltijd, geweldig!

Vandaag hebben we 's ochtends, na weer eerst lekker ontbeten te hebben, de laatste planten verplant. We waren net klaar toen het begon te regenen, goede timing dus!
Vanmiddag hebben we lekker een uiltje geknapt, daar was het echt weer voor!
Net hebben we lekker kip-kerrie gegeten, en nu dus tijd voor een blogje!
Met andere woorden, we hebben genoten van de tijd die we met en voor elkaar hadden, dat is, voor ons tenminste, het belangrijkste! En dan mogen ze alle paashazen, paaseieren en weet ik veel wat nog meer, lekker houden! Wij hebben geen euro extra uitgegeven! Lekker puh!



Ik ben trouwens met windows live movie maker (een programmaatje wat op mijn computer staat) een filmpje aan het maken van alle foto's en videootjes die we tot heden hebben van Bobby en z'n broertjes. Met allerlei leuke effecten voor de foto's, en tekst erbij, en mooie muziek...het wordt prachtig en ontroerend al zeg ik het zelf!
Mijn plan is om 1 film te maken zolang hij nog niet bij ons is. Vanaf 24 mei (dan komt hij dus bij ons wonen) begin ik een nieuwe film. Als de film klaar is zal ik hem op mijn blog zetten!

1 opmerking:

  1. Dat is wel een leuk idee zo'n film maken.

    Jullie Pasen klinkt lekker rustig.Het hoeft niet altijd druk te zijn om het goed te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen