dinsdag 24 juli 2018

Websites en apps waar je geld mee kunt (be)sparen...

Ik ben gek op cashback, ik heb een account bij Shopkorting, en nu heb ik er nog 1 ontdekt die zo mogelijk nog meer betaald, Cashback.nl

De meeste mensen bestellen toch wel eens iets online, en als je daar een lekker bedrag van terug krijgt ben je in mijn ogen een dief van je eigen portemonnee als je dat laat liggen.

Het werkt heel simpel, je gaat naar de website, tikt je winkel in die je zoekt, en je wordt door gelinkt naar de desbetreffende webshop. Je doet je bestelling en voila, je tegoed komt na goedkeuring van de webshop in je account!

Verleden week deed ik een bestelling bij y.ves r.ocher, en daar kreeg ik 20% cashback op! Dat is nog eens de moeite! Dit geld gaan we gebruiken voor extra aflossingen op de zonnepanelen.

Tevens hebben we nu een united consumers tankpas, het zuijn geen wereldbedragen maar je spaart toch iedere keer wat dubbeltjes in je account. Nu Moos een auto van de zaak heeft tankt hij daar ook mee.

En ik weet niet of jullie de "Tessa" app kennen? Als je boodschappen doet bij jumbo. ah, kruidvat, aldi, etos, plus en dirk maak je een foto van je kassabon, en je verdient hier punten mee waarmee je voor hoge kortingen op diverse artikelen kunt sparen. Van speelgoed tot huishoudartikelen. En nee, je hoeft geen a-merken te kopen alhoewel sommigen meer punten opleveren.

En natuurlijk euroclix! Daar kun je clix verdienen met shoppen, online onderzoeken en emails lezen. De verdiende clix vertegenwoordigen een bepaalde waarde die je bij voldoende saldo uit kunt laten betalen.

Wil je ook lid worden van Cashback.nl , Euroclix, United Consumers of Shopkorting.nl? Op mijn blog staan linkjes, als je die gebruikt verdien ik er ook een kleinigheidje aan, alvast dank!








7 opmerkingen:

  1. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Profiteer van onze leningaanbieding, snel krediet binnen 72 uur en begin met het kiezen van uw nieuwe levensproject. We bieden leningen aan alle serieuze en eerlijke mensen tot 10 000 000 euro of dollars met een rentepercentage van 3%. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor transactiebeveiliging. Dus, als u financiële hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo allemaal, ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening hebben ontvangen van Anderson Loan Finance. Ik dacht echt dat het oplichterij was en ik vroeg een lening aan op basis van hun aanbevelingen omdat ik echt een lening nodig had. Een paar dagen geleden bevestigde ik op mijn persoonlijke bankrekening het bedrag van 12.000 euro dat ik had aangevraagd voor een persoonlijke lening met een huurpercentage van 2%. Dit is echt goed nieuws waar ik blij mee ben en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft en die zeker is dat ze de lening zullen terugbetalen om contact met hen op te nemen via e-mail.

    Ze kunnen je een lening lenen!
    Neem contact op met Mr. Anderson Ray
    E-mail: andersonraymondloanfinance@gmail.com
    OF
    E-mail: andersonraymondloanfinance@hotmail.com

    Telefoon: + 1315-329-6320
    Het kantooradres @ (68 Fremont Ave Penrose CO, 81240) ..

    Respectvol,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WIJ BIEDEN ALLE SOORTEN LENINGEN AAN 3%. WIJ KUNNEN IEDEREEN LENEN, MET EEN GLADDE EN EFFECTIEVE DIENSTEN. Wij bieden leningen aan van € 1.000, - tot € 10.000.000, -. We verstrekken legitieme leningen aan serieuze personen of bedrijven die leningen nodig hebben. onze Leningen worden aangeboden tegen een voor iedereen gunstige rentevoet. We kunnen uw financiële leningen voldoen. geïnteresseerd met een geweldig aanbod. Neem vandaag nog contact met ons op voor een dringende lening via: robertokennety@gmail.com

    Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service
    E-mailadres bedrijf: robertokennety@gmail.com
    WhatsApp: +1(518)219-0838

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie:whatsapp-nummer: +19292227023 drbenjaminfinance@gmail.com

    Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

    Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo jongens, ik wil LAPO MICRO FINANCE heel erg bedanken, die me een lening heeft gegeven voor de medische behandeling van mijn zieke kind. Ik ben zo blij om LAPO vandaag te ontmoeten, neem contact met hem op via e-mail als je een dringende lening nodig hebt: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voglio ringraziare il signor Dalton di Diamond Loans per avermi dato un prestito del valore di 43000 eur. Sono stato truffato diversi tentativi di ottenere un prestito. finché non intendevo Dalton che mi ha dato un prestito. se hai bisogno di un prestito legittimo oggi, evita di essere truffato e contatta i prestiti di diamanti via email. diamondloans24@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen