dinsdag 8 maart 2016

Nooit meer Huizenlinq!!!

Na een paar verschrikkelijke weken met de makelaar heeft Moos woensdag en donderdag een behoorlijke ruzie met de makelaar gehad. Zo erg dat we besloten hebben het huis bij hun uit de verkoop te halen en naar een "echte" makelaar te gaan.

En met een behoorlijke ruzie, bedoel ik ook een behoorlijke ruzie.
Ik ken Moos nu 30 jaar, en ik heb hem werkelijk nog nooit zo boos gezien....

Vanaf begin af aan komen ze hun afspraken niet na, zetten ze dingen in de advertentie die totaal niet kloppen, hadden ze nog steeds geen bord geleverd ( duurde al 4 weken...), hebben ze bijna 4 weken over de intentieverklaring gedaan, die, toen we hem eindelijk via de mail kregen, niet voorzien was van een termijn (we hadden 6 maanden afgesproken) maar wel met een vage 48-uurs clausule, en ga zo maar door...we lagen er echt wakker van...

Hun administratie is schijnbaar een puinzooi, gezien de rare, vage antwoorden die we kregen als we belden. En gebeld hebben we...misschien wel een kleine 25 keer....

De bezichtiging die we laatst hebben gehad is ook op een hele rare manier afgehandeld, heeft ons misschien wel de verkoop van ons huis gekost...

Kortom, een groot drama....

Toen Moos dus woensdag (voor de zoveelste keer) belde en zijn beklag wilde doen over alles wat fout ging, dat ze hun afspraken niet na kwamen, werd hij op een gegeven moment afgekapt onder het mom van " ik heb nog meer te doen..." . Dat was de druppel. Dan maar het verlies slikken, en naar een andere makelaar. De mail ging dezelfde avond nog de deur uit.
Het is een echtpaar, en dit was de vrouw die Moos aan de telefoon had.

Donderdag werd Moos gebeld door de man, en jee wat is dat een mot geworden...hij liet Moos niet uit praten, zat er doorheen te praten, en nee nee, het lag niet aan hun, want ze hebben alles goed gedaan, en nee nee, we kregen geen compensatie, want ze waren hartstikke goed bezig...

Een ding is zeker, er gaat een officiële klacht naar vbo-makelaar, of we er iets mee opschieten weet ik niet, maar het zo over ons kant laten gaan doen we zeker niet.

In dit geval is goedkoop, duurkoop dus zeker waar....

Je huis verkopen is niet zomaar iets, en als er dan zo mee om wordt gegaan is een hele grote stressfactor.

Gisteren heeft Moos een afspraak gehad bij de makelaar uit ons dorp, gistermiddag stond er al netjes een bord in de tuin, vrijdag worden er nieuwe foto's gemaakt, en straks ga ik alle verdere papieren en formulieren ingevuld en wel afgeven.

Het kost ons een hoop geld extra, maar zoveel zorgen als we de afgelopen weken hebben wil je echt niet...

Pluspunt is dat we goed contact hebben met de bewoonster van de bungalow, ze komt vrijdag hier om gezamenlijk een (door onszelf) aangepaste versie van de intentieverklaring te tekenen, met een termijn van 6 maanden. Ze wilt ook heel graag kennismaken met Bobby. Leuk!

Maar goed, uithuilen en opnieuw beginnen dus!

P.S. Ik heb tijdelijk de reacties op "modereren gezet, dit ivm met eventuele reacties van de oude makelaar. Ik hoop op jullie begrip!!!


27 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend balen, zeg!! :( Hopelijk meer geluk met de volgende makelaar, want dit is echt een heel rare gang van zaken zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn nu bij de grootste makelaar hier, bestaat het langst in ons dorp. We hebben er alle vertrouwen in!
      Dank voor je reactie Daantje!

      Verwijderen
    2. Ik wil de heer Westwood van apexloans bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $ 164000. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, vermijd dan opgelicht te worden door valse online kredietverstrekkers en neem contact op met een legitiem kredietbedrijf via e-mail: apexloans247@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Wat balen zeg! Ik zou zeker een officiële klacht indienen, en goed dat je dit op je blog zet, dan kun je anderen waarschuwen. Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop ook dat ik hiermee anderen kan behoeden voor dit soort ellende.
      Dank voor je reactie Doortje!

      Verwijderen
  3. Afschuwelijk! Gelukkig de juiste beslissing genomen met een andere makelaar in zee te gaan. En nu inderdaad opnieuw beginnen, prachtig mooie foto's laten maken en je huis heel snel verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat nu zeker goed komen!

      Ik ben heel blij met jullie begripvolle en warme reacties! Doet me goed, heel erg bedankt!!

      Verwijderen
  4. Dat is vervelend zeg. De juiste beslissing lijkt me dan inderdaad om te switchen. Dit zal best voor heel veel gestress gezorgd hebben. Fijn dat de nieuwe makelaar zo snel en correct werkt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze makelaar is idd een verademing! Dit gaat goed komen!
      Dank voor je reactie!

      Verwijderen
  5. Bah, wat vervelend. Hopelijk komt het snel goed met deze makelaar en zijn jullie je huis alsnog snel kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai, wat een vervelende situatie. Zonde van het geld, maar jammer dan!

    Ik had zelf ook een makelaar die in de categorie duur valt, maar ja, wel in 3 maanden verkocht, hij nam voor mij alle juridische stukken door en ik voelde een groot vertrouwen en ervaarde veel steun bij de verkoop en de aankoop van mijn huis. Het heeft me veel geld gekost, maar heb hier nog steeds een goed gevoel over. Ik gun dat jullie ook! Echt.
    Groetjes en veel succes met deze nieuwe stap. Astrid C.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Bent u op zoek naar een gerenommeerde en geaccrediteerde particuliere kredietverstrekker die een levenslange kans biedt? Wij bieden alle soorten leningen op een zeer snelle en gemakkelijke manier, persoonlijke leningen, autoleningen, woningkredieten, studieleningen, zakelijke leningen, investeringsleningen, schuldconsolidering en meer. Is u geweigerd door banken en andere financiële instellingen? Heeft u een consolidatie of hypothecaire lening nodig? Zoek niet verder want we moeten hier al uw financiële problemen tot het verleden maken. We bieden leningen aan van 5000 tot 50.000.000 dollar tegen zeer hoge leningrente van 2%. Neem vandaag nog contact met ons op via onze e-mail en wij zullen u graag helpen om uw financiële problemen en vroegere zaken aan te pakken, geen kredietwaardigheidcontrole vereist, 100% gegarandeerd.
    E-mail ons: (albakerloanfirm@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedendag,

    Wij zijn een legitieme en betrouwbare geldschieter. We lenen geld aan personen die financiële steun nodig hebben, we verstrekken leningen aan mensen met slecht krediet of hebben geld nodig om hun rekeningen te betalen om in zaken te investeren. Dus zoek je een dringende lening? U hoeft zich geen zorgen te maken, omdat u op de juiste plaats bent, wij bieden leningen met een lage rente van 2%, dus als u een lening nodig hebt, wordt van u verwacht dat u contact met ons opneemt via dit e-mailadres:

    lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo meneer / mevrouw,

    Heeft u een dringende lening nodig, of heeft u een herfinancieringslening nodig, heeft u een lening nodig om uw schuld af te lossen? Een lening nodig om een auto of huis te kopen? Zo ja, geen zorgen meer, wij bieden alle soorten leningen tegen een acceptabele rentevoet zonder het krediet te controleren !!! neem vandaag nog contact met ons op via e-mail.

    E-mail: sabinhelps@gmail.com

    Nou bedankt.
    Mr. Karin Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo dames en heren, heeft u dringend behoefte aan een persoonlijke lening of handelsleningen of een lening om een ​​project op te starten of om een ​​huis of een auto te kopen of heeft u een lening nodig voor welk doel dan ook? Zo ja, dan raad ik u aan contact op te nemen met Sunshine Financial Group via {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com} of {WhatsApp: +447903159998}.

    Sunshine Financial Group is een uitgebreide financiële dienstverlener die zich inzet om u te helpen uw financieel succes op de lange termijn te verbeteren. Onze aangepaste programma's zijn ontworpen om uw rijkdom te helpen groeien, beschermen en behouden door persoonlijke service en expertise te leveren.

    De reden waarom u contact moet opnemen met Sunshine Financial Group;
    - Altijd en overal toepassen.
    - Ontvang contanten in minder dan 24 uur
    - U kunt maximaal 20 miljoen euro lenen
    - Geen verborgen kosten.
    - gesubsidieerde rentevoet van 3%
    - U krijgt de kans om de terugbetalingsdatum te selecteren, wekelijks, maandelijks of jaarlijks voor een duur van 1-30 jaar.
    - Wij bieden zowel beveiligde als ongedekte leningen

    Als u het zo moeilijk vindt om een ​​aandelenlening van uw lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen, hoeft u zich geen zorgen meer te maken, omdat we een groot aantal personen en organisaties hebben geholpen die wereldwijd financiële problemen hebben ondervonden. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat zich bekommert om uw financieringsbehoeften. Je wordt gedurende het hele proces verzorgd.

    Als u binnen 24 uur een dringende lening nodig heeft, stuur dan een e-mail naar de onderstaande e-mail voor meer informatie
    E-mailcontact: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp Contact: +447903159998

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  12. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil Karin Sabine leningen voor mij een lening van € 7.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb je een lening nodig? Een lening om een schuld af te lossen of om rekeningen te betalen of om een bedrijf te starten? Een lening om uw project te financieren? Wij bieden gegarandeerde kredietdiensten voor elk bedrag met een rentepercentage van 2%. Stuur voor antwoorden en meer informatie een antwoord naar de volgende e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Snelle leningaanbieding
    Wij verstrekken leningen aan particulieren en bedrijven die op zoek zijn naar
    Dringende leningen
    Persoonlijke leningen
    Een bedrijf beginnen
    Bedrijfsuitbreiding
    Autoleningen
    Studielening en meer.
    Wij kunnen u zonder vertraging een financiering aanbieden.
    Geïnteresseerde investeerders / individuen moeten contact opnemen met het hoofdkantoor in de Verenigde Staten via whatsapp: +16627920622 of gphyllisann@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Good day, I am super happy now because I have just received my € 69,000 loan from this good company - LAPO. Do well to contact them if you need a quick loan. Contact them now via this email: ( lapofunding960@gmail.com ) or WhatsApp: +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn naam is Manon Jeanne Clémence en ik kom uit Antwerpen in België. Ik heb zojuist mijn lening ontvangen van de heer peter leningbedrijf en ik hoorde over dit bedrijf en ik dacht dat het een nepbedrijf was, maar nu ben ik zo blij dat dit bedrijf me heeft geholpen en 100% dit bedrijf is echt, dus iedereen die een lening nodig heeft dit is het juiste bedrijf om vanaf nu aan te vragen ik heb een lening aangevraagd voor mijn bedrijf van 250.000,00 euro en dit bedrijf heeft me onmiddellijk geholpen ik ben zo blij dat ik dit bedrijf getuig omdat ik zag andere mensen doen het en ik ben blij een van de mensen te zijn die getuigenis aflegt over hoe dit bedrijf me heeft geholpen, zodat iedereen als je een echte lening nodig hebt, hier is. hun contactgegevens zijn patriciakingsman.peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo allemaal, ik ben erg opgewonden vandaag. Ik heb opmerkingen gezien van mensen die leningen kregen van Sabinhelps@gmail.com, dus besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik samen 10.000 euro die ik van mijn bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail sabinhelps@gmail.com of WhatsApp op +1 (689) 247-6462,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. In één woord, wauw!! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt van wat meestal een lang, uitgesponnen en intimiderend karwei is, een heel plezierige en gestroomlijnde ervaring gemaakt. Ik kan u en de heer Peter Leningen niet genoeg bedanken. Mr Peter Loans voor het geweldige systeem en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op Peterhelps01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben blij vandaag, bedankt Lapo Micro Finance voor het geven van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik probeerde een lening te krijgen, totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van 63.000 euro verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als u vandaag een echte geldschieter nodig heeft, neem dan contact op met Lapo. E-mail contact: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo, u bent dringend op zoek naar een lening.
    Wij bieden u snelle, zeer betrouwbare leningen tegen een gunstige rente.
    Onze voorwaarden zijn heel eenvoudig en 100% gegarandeerd zonder protocol.
    E-mail: lapofunding960@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen