donderdag 27 maart 2014

Bobby...

't Is zo leuk! We worden echt "bestookt" met foto's en filmpjes van Bobby! Enig om te zien! Ieder filmpje kijken we toch zeker zo'n 10 x terug haha!

Dinsdagavond hebben we nog via what's app contact gehad met eigenaresse, en ze heeft ons nog blijer gemaakt! We mogen zondag al naar Bobby komen kijken!! Geweldig, we hebben er zo'n zin in!

Het is zo te zien wel een eigengereid dondertje hoor, dat belooft nog wat ;-)

De bench van collega van Moos ziet er goed uit, vanavond ga ik een kussen voor in de bench bestellen, en gelijk een voer- en drinkbak. We nemen de in-hoogte-verstelbare bakken, hoeft Bob niet zo te bukken, en ik ook niet hahaha!

Bobby woog bij zijn geboorte 450 gram, en vanmiddag woog hij al 649 gram! Hij doet het goed dus!

We hadden vanmiddag een foto door ge-appt waar de knuffeltjes voor Bobby aan de droogmolen hingen te drogen, en toen kregen we een berichtje terug : nesteldrang??? Nou zeker wel ja!

Op de foto die we gisteren kregen is te zien dat hij een mooi zwart met bruin is, met een flinke witte streep op z'n buikje! Het is een heel mooi hondje!

Mijn vakantie-aanvraag is gelukkig goed gekeurd! De eerste 2 weken ben ik thuis voor Bobby, daarna heb ik 3 weken de donderdagochtend vrij genomen, en vangt Moos de 2 hele dagen op dat ik moet werken.

We mogen hem 23 of 24 mei ophalen, even geduld dus nog!!!



                                           

11 opmerkingen:

  1. Het is echt een mooi hondje zeg! Leuk dat jullie hem zondag mogen bezoeken.
    En wat heerlijk dat je vakantie aanvraag is goedgekeurd. Nog een kleine maand wachten....maar dan heb je ook wat :-))
    Vind het zooooo leuk voor jullie !!!!

    groet,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een kleine 2 maanden zul je bedoelen ;-) Maar hij is het idd waard!
    Komt wel goed uit hoor, we hebben nog een hoop te regelen voor Bobby! Dank voor je reactie Jessica!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai, wat vroeg dat je al mag kijken, naar mijn weten is dit niet zo goed voor de puppies.
    Ik weet niet beter of je mag pas vanaf een week of 4 a 5 kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn ook de enige die mogen komen kijken ;-)

      Verwijderen
    2. En vaak gebeurt het al met 2 weken hoor! Kijk maar op internet....dank voor je reactie!

      Verwijderen
  4. Ja, ik vroeg het me al af of ik het wel wilde zeggen, je bent zo lekker enthousiast nl;)
    Maar goed, ik hoor en lees veel op ons forum van Australische Labradoodle en ook bevriende fokkers zeggen tegen mij alsl ik wil komen kijken bij pupjes, pas vanaf een week of 5 .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel lief van je hoor! Maar mensen wonen op boerderij, hebben regelmatig aanloop van mensen, dan vallen wij 2-en niet meer op ;-) Het scheelt denk ik dat het geen "echte" fokkers zijn, maar een gewoon huisgezin, met kleine kinderen...

      Verwijderen
  5. Ow leuk, zondag kijken!!! Geniet ervan!
    En wat een mooie foto van jullie Bobby :-D

    BeantwoordenVerwijderen