vrijdag 7 maart 2014

Wat was het heerlijk vandaag!

We treffen het momenteel wel met het weer hoor! Ik had gewoon 3 wassen droog aan de molen! Zelfs het dikke goed zoals spijkerbroeken waren droog! Morgen nog 2 wassen en dan is alles weg!

Vanmorgen heb ik het bed afgehaald, gewassen en dat kon er zo vanmiddag weer op, dat wordt genieten vanavond!

Verder flink aan de sop geweest, papieren opgeruimd, de mappen bij gewerkt, nieuwe etiketjes erop (ik had een labelwriter geleend), alle was die droog was gevouwen en gestreken, en toen ik helemaal klaar was heb ik lekker gedouched en de houtkachel aan gemaakt.

Moos heeft een heerlijke dag gehad, hij was alleen bijna uitgegleden waardoor hij tot z'n enkels in het water stond. En nee...hij had geen laarzen aan, dat was niet nodig...Moos had dus ook was buiten hangen, z'n sokken hingen over de spiegels van de auto hahaha!

De tussenstand van een hond. Want ja, nu is de schuld weg, oké volgende week is ie helemaal weg, maar zo voelt het nu al een beetje. Moos vroeg laatst al hoopvol of we nu naar een hond gingen kijken.

Nee, dat gaan we nog niet. Ik wil eerst wat geld achter de hand hebben, en bij de aanschaf van een hond komt nog zoveel meer. Wij hebben helemaal geen hondenspullen meer, zou den we ook niets aan gehad hebben omdat wij altijd kleine hondjes hebben gehad en nu een grote(re) willen.

Maar de belangrijkste reden vind ik dat wij onze vakantie al hebben geboekt. Heerlijk hoor, we hebben er echt zin in!
Stel we zouden in april of mei een hond vinden, dan is ie net bij ons en moet dan het pension weer in voor onze vakantie. En dat kunnen we niet maken vind ik. Dan is ie net een beetje gewend en moet ie (voor z'n gevoel) weer weg. Dat vind ik heel sneu. Zo'n beestje zal al genoeg hebben mee gemaakt...

Dus direct na de vakantie gaan we op hondenjacht! Of vlak ervoor, en dat we hem dan na de vakantie kunnen halen....Dan zijn we weer bijna een jaar verder tot aan de volgende vakantie, dat moet wel kunnen denk ik!

Ik heb er wel onwijs veel zin in, ga nu na 10 jaar steeds meer de aanspraak missen! Ik betrap mezelf erop dat ik tegen mezelf praat, dat is niet goed hoor!!!

Fijne avond allemaal!!!

4 opmerkingen:

  1. Wij hadden niet echt mooi weer vandaag. Een grijze dag met zelfs nog regenbuien.
    Een hond, wat leuk. Naar welk ras gaan jullie op zoek? Ik vind het fijn om te lezen dat je nu al rekening met je toekomstige hond houdt!
    Ik zou me geen leven zonder hondjes kunnen voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei da's jammer...
      Ras maakt niet uit, las ie maar ruwharig is ivm allergie. Wij kunnen ook haast niet meer wachten hoor ;-)

      Verwijderen
  2. Super leuk weer een hond, en ook erg goed dat je ermee wacht tot na de vakantie. Is wel beter, ook al zou je hem het liefst gister al gehaald hebben haha. Hondenspulletjes hebben ze op marktplaats of bij de action of bij dierenwinkeldiscounters, voor niet te veel geld.wat voor een ras wil je? Gr. Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's wel het eerlijkst tegenover de hond...ja wachten duurt lang ;-) Ras maakt niet uit, vacht wel ivm mijn allergie. We willen een hond uit het asiel, of een herplaatser van bv bouvier. Dank voor je berichtje Susan!

      Verwijderen