donderdag 20 maart 2014

Doelsparen Hond...

Nee, ze zijn er nog steeds niet.... ik heb na het eten een mailtje gestuurd of de puppy's al " in zicht" zijn, ik hoop niet dat ze het erg vind, maar ik hield het niet langer...helaas nog geen bericht terug, misschien worden ze nu geboren en heeft ze geen tijd voor een berichtje terug...

Enniewee, aangezien het volgende week sint salaria is  (de salarissen komen!) is het een goed moment om "Hond" alvast een eigen spaarrekeningetje te geven. Ik weet nog niet wat het gaat worden, en dus ook geen naam, vandaar "Hond".

Na mijn blog waarin ik vertelde over ons voornemen om een zorgverzekering te nemen voor "Hond" kregen we veel reacties, waarvoor onze hartelijke dank! Heel veel weten toch meer dan 2...Het merendeel raadden ons af om een dergelijke verzekering af te sluiten, en in plaats daarvan te gaan sparen. We hebben samen goed overlegd, en besloten deze raad op te volgen.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb net bij moneyou het doel "Hond" aangemaakt. En vanaf maandag, dan begint onze nieuwe financiële maand (april dus) wordt er iedere maand € 50,= op deze rekening gestort. We leveren er zelf een tientje zakgeld in de maand voor in ( Moos weet dit nog niet hahaha!), maar ach, je moet er wat voor over hebben toch?? Als "Hond" inderdaad volgens planning dan half-eind mei komt, heb ik toch alvast 2 maanden voorsprong! Is toch mooi € 100,=.

Het gaat gelukkig niet van ons spaarbedrag voor het spaarvarken af, dat wil ik echt op € 500,= houden.
Van het spaarvarken gaan de "grote" dingen af, stel de wasmachine vind dat ik het op de hand mag gaan doen, dan kopen we daar een nieuwe wasmachine van. En "Hond", die wordt er ook van betaald ( de aankoop dan). En verder mag dat varken zich het rotje rennen, voor ons allemaal gezien naar rechts graag!!!



                                 

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad niet aan verzekeringen beginnen. Heel veel dingen vallen er buiten. Spaar je de 50 euro alleen voor dierenarts kosten of ook voor aanschaf van riem, ontworm en ontvlooispullen? Dan zou ik persoonlijk het bedrag verhogen. Wij hebben onze hond niet meer, maar kan het echt merken financieel. Ik spaarde elke maand 50 euro voor dierenartskosten weg (onvoorziene kosten), nou mankeerde hij elke keer wat dus alleen met dat potje heb ik het niet gered, maar we gaan er vanuit dat jij meer geluk hebt. ;). Daarnaast at onze boxer al voor 50 euro in de maand aan voer op.

    Wel spannend hoor wanneer de puppies worden geboren. Maar net zoals bij mensen de natuur bepaalt zelf wanneer het er klaar voor is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie Samantha! We hebben inderdaad het bedrag verhoogd naar 80 euro. Dank voor de tip!

      Verwijderen
  2. Goed gedaan van jullie. Onze hond krijgt carocroc. Voer zonder kleur en smaakstoffen omdat onze hond een gevoelige huid heeft. Daarnaast koop ik ook op die internetsite zijn (belonings)snoepjes. Ik bestel alles bij brekz. Met 2 grote zakken doe ik 3 maanden. Heb gisteren besteld voor 97,90 inclusief een tekenband. Deze draagt hij van maart t/m oktober.
    Ik hoef dus pas in juli weer nieuwe uitgaven te doen.
    Ook moet ik nog een keer naar de dierenarts. Vind 50 euro echt verstandig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik wil even vragen wat de eigenaresse voor voer geeft, maar "Taste of the Wild" lijkt me ook wel wat. Ook geen overbodige "troep". We hebben het bedrag voor de zekerheid verhoogd naar 80 euro.

      Verwijderen
  3. Voer hoeft niet zo heel duur te zijn. Wij gebruiken bijvoorbeeld Eigen merk zachte rond brokken als beloningssnoepjes. De pensstaafjes knippen we door midden. Droog voer is hier niet zo duur, want geen speciale zorg nodig qua huid e.d. Daar kom je vanzelf achter allemaal, na wat zoeken en uit proberen. Een oude deken is de lekkerste mand en ook een echte mand kan tweedehands worden aangeschaft. Wij hebben een hele mooie op de kop getikt voor erg weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn idd op zoek naar een 2e hands bench. en als de hond aan een mand toe is, krijgen we die (grotendeels) van mijn ouders, is nog mooier ;-)

      Verwijderen
  4. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen