vrijdag 14 maart 2014

Cake en koekjes gebakken!

Moos is lekker vissen vandaag, hij had er al 1 gevangen toen ik hem net sprak!

Zelf heb ik lekker mijn huis aan kant gemaakt, en gesopt. De laatste wassen hangen buiten (kom op met die zon!) dus vanmiddag ligt alles lekker weer fris in de kast.

Het was half 10 toen ik vanochtend daarmee klaar was, en ik zat te denken wat ik zou gaan doen.
Ik denk ik ga lekker koekjes bakken! Gewoon, met bloem, suiker en een ei. Niks pakjes of mixjes, gewoon met de basis-ingrediënten. Dat ik dat niet eerder heb gedaan....

Ik heb er stiekem eentje geproefd toen ze klaar waren, en ze zijn goed gelukt mag ik wel zeggen!

Aangezien het aanrecht en zo toch rommelig is, wilde ik nog een cake bakken, ik had alleen niet meer genoeg boter ;-( maar na enig snuffelen op internet las ik dat je ook olie kunt gebruiken. Dat had ik nog wel!
Dus deeg gemaakt met boter en olie, en bij het aflikken van de lepel vond ik dat ook dat op voorhand wel geslaagd is ;-)! De cake staat nu in de oven, de koekjes liggen inmiddels in de trommel.
Ben benieuwd wat Moos ervan vindt!

Vanmiddag als hij thuis komt gaan we wat boodschappen doen saampies, gezellig!

Ik heb wel nog wat naaiwerk te doen, wat knoopjes vastzetten en elastiek vervangen, dat ga ik straks maar even doen, want dat is echt mijn hobby niet! Ik heb ook geen naaimachine, zo'n ding is aan mij niet besteed.

De luisterboeken werken prima op mijn e-reader, met het zonnige weer heb ik dat goed kunnen testen haha! Ik wilde het wel even getest hebben, voordat we op vakantie gaan en hij doet het niet, da's ook sneu...

Vanavond eten we lekker macaroni, ik heb nog wat groente die ik er door heen kan doen, is dat ook weer mooi op, weg gooien is zonde toch!

Verder staat er niets op de planning, heerlijk rustig dus! Vanavond lekker even de houtkachel aan, 's avonds voelt ons huis toch wat kil aan, en met de houtkachel is het snel behaaglijk! De cv hebben we nog steeds niet aan gehad, ben benieuwd naar de standen morgen! En dan lekker languit een filmpje kijken, kaarsjes aan, heerlijk!

Hebben jullie nog plannen het weekend?

7 opmerkingen:

  1. Ik ga dit weekend een beetje verder met mijn nieuwe blog. Je had hem al gevonden zag ik ;-)

    www.vrekkenvoordetoekomst.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat gaat snel in blogland ;-) Succes, het is voor mij (bijna) een verslaving geworden!

      Verwijderen
  2. Druk dagje heb je gehad. Leuk zelf koekjes en cake bakken.
    Ik verwerk ook restjes groente in eenpansgerechten als nasi of spaghetti ;)
    Het enige plan voor het weekend is gaan doen waar ik zin in heb en dat is best wel veel eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb behoorlijk wat bezoekers vandaag gehad op mijn site www.vrekkenvoordetoekomst.wordpress.com die zijn gelinkt via jouw site. Bedankt daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen