woensdag 5 maart 2014

Zo.....even vast een aardig bedrag over gemaakt!

Het bedrag van het spaarvarken is verlaagd, gisteravond heb ik 400 euro over laten boeken.
Dat stond vandaag al op de rekening! Dus net even nagekeken wat er deze maand nog afgeschreven gaat worden, en vooral wannéér, en heb ik net vast 1062,40 over gemaakt naar de lening! Het restant is nu nog 200 euro!

Waarom heb ik dan niet alles afgelost?? Omdat de zorgverzekering, energie en nog een paar kleine dingen afgeschreven gaat worden, en er moet wel voldoende op de rekening staan natuurlijk! De maandelijkse belasting-teruggave komt de 15e van de maand, en de afrekening van de energie komt nog, ik weet alleen niet welke datum. Dus zodra dat op de rekening staat, gaan de laatste 200 euro's naar de lening en dan zijn we KLAAR!!! Ik heb voor het leuke toch vast de schuldenmeter aan gepast ;-)

Dan ga ik vanaf volgende maand als Dagobertina Duck op de centen zitten hahaha!



                         

2 opmerkingen: