woensdag 19 maart 2014

Wachten duurt lang....

Nou ons geduld wordt wel héél erg op de proef gesteld...de pupjes zijn er nog niet!
Gisteravond kregen we bericht dat de pupjes er nog niet waren, en of we ons mobiele nummer willen geven. Ja natuurlijk! Het is dus niet zo dat ze ons vergeten zijn hahaha!
En toen was het weer afwachten....ooo ik kan hier zo slecht tegen! Nou ja, het is niet anders....ik ga er van uit dat ons geduld beloont gaat worden!

Vandaag weer gewerkt, iets later thuis dan normaal, morgen nog een ochtendje en dan zit ook deze week er weer op! Ik heb de wasmachine al "klaar" gezet, die heeft een timer dus die springt vannacht aan. Dan wil ik de was, voordat ik weg ga, nog even ophangen en de volgende klaarzetten. Die kan ik ophangen als ik thuis kom, dan gauw de laatste aanzetten, dan heb ik morgen alles weg en lekker buiten gedroogd! Da's mooi!

Vrijdagavond gaan we even een bakkie doen bij mijn ouders, gezellig! Ik kreeg vandaag een mooie zelfgemaakte kaart van mijn moeder, ze vond het DIT bericht zo lief! Nou, ik vind de kaart lief!
Ik ga haar zo even bellen, ik weet dat ze altijd even slaapt, dus vandaar dat ik het nu nog niet gedaan heb.


het weekend wordt het weer niet zo mooi, dus kunnen we mooi binnen klussen. Ik hoop dat ik een beetje opschiet met de meubels schilderen, zou wel fijn zijn als dat klaar is!
Moos gaat op zolder klussen, daar kan ook nog wel het nodige gebeuren. We vervelen ons dus niet!

Het zachte weer is wel goed voor de energie-rekening, we hadden vorige week maar 7 kuub verbruikt!
De voorschot-monitor geeft aan dat we een maandbedrag van € 111,= zouden moeten betalen, laatst was dat nog € 116,=,  wij betalen € 125,=. Nou laat maar lekker staan! Is een mooi spaarpotje eind van het jaar!

We kunnen trouwens ook een besparing van het water zien, sinds dat we de waterbesparende douchekop hebben, da's ook mooi mee genomen! Het is echt een fijn ding!

Nou dan ga ik nu mijn moeder even bellen, iedereen een fijne avond gewenst!


7 opmerkingen:

  1. Heb net je blog ontdekt, wat zijn jullie goed bezig zeg.!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom grandma! En dank voor je compliment en berichtje!

      Verwijderen
  2. Spannend dat afwachten. Het zal nu wel niet zo lang duren al voelt het momenteel wel zo voor jullie.
    Lief dat je moeder je een mooie kaart heeft gestuurd. Ze kan ook niet anders dan trots op jullie zijn.
    Voor mij ben je alles behalve een muts. Jullie zijn kanjers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het verkrijgen van een geldige lening tegen slechts 2% rente is altijd een groot probleem geweest voor klanten met financiële behoeften. De kwestie van leningen en onderpand is iets waar klanten zich altijd zorgen over maken bij het zoeken naar krediet van een geldige geldschieter. Maar CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM maakte een verschil in de kredietsector. wij verstrekken leningen tegen een rentevoet van slechts 2% in het bereik van 5.000,00 euro tot 100.000.000,00 euro. Ons bedrijf heeft ook een persoon nodig die onze bedrijfsvertegenwoordiger in uw land kan zijn

    Onze leningdiensten omvatten: -
    * Investeerdersleningen .......
    * Schuldconsolidatie ......
    * Estate / Housing Establisment-leningen ........
    * Zakelijke leningen ......
    * Persoonlijke leningen ........
    * Internationale leningen ... .....
    * Vakantie / Vakantieleningen ............
    * Studiefinanciering. ... ....
    * Auto- of autoleningen
    * Kerstmis en Nieuwjaar leningen

    Onze leningen zijn 100% authentiek en gegarandeerd. Het enige wat u hoeft te doen is ons te laten weten wat u wilt, en wij zullen uw droom waarmaken. CROWN TRUST FINANCIAL LOAN FIRM zegt JA als uw banken NEE zegt. Tot slot financieren we een kleinschalig kredietkantoor, intermediairs, kleine financiële instellingen. We hebben onbeperkt kapitaal.
    De terugbetaling van de lening begint 1 (een) jaar nadat de lening is ontvangen en de aflossingsperiode loopt van 5 tot 50 jaar.

    VOOR ONMIDDELLIJKE REACTIE EN VERWERKING VAN UW LENINGTOEPASSING BINNEN TWEE WERKDAGEN,
    Neem vandaag nog rechtstreeks contact met ons op via: crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com

    Neem contact met ons op met de volgende informatie:

    Voor-en achternaam: ____________________________
    Het bedrag dat nodig is als een lening: ________________
    Leningduur: _________________________
    Het doel van de lening: ______________________
    Geboortedatum: ___________________________
    Geslacht: _______________________________
    Burgerlijke staat: __________________________
    Contact adres: _______________________
    Stad postcode: __________________________
    Land: _______________________________
    Beroep: ____________________________
    Mobiele telefoon: __________________________

    Stuur uw verzoek om een ​​onmiddellijk antwoord op:
    crowntrustfinancialloanfirm@gmail.com
    BEDANKT,
    Hoogachtend, JEFFREY FRANK

    BeantwoordenVerwijderen