maandag 3 maart 2014

De kop is er weer af...

Nou de maandag hebben we weer gehad! Vannacht niet zo lekker geslapen, was om half 4 al wakker, ben er uiteindelijk maar om kwart over 4 uit gegaan, en heb nu het gevoel alsof ik er al 2 dagen op heb zitten!
Nou ja, vanavond maar een beetje bijtijds naar bed, en hopen dat het beter gaat!

Gisteren heb ik mijn schuurtje nog opgeruimd, en de potten vooraan gezet die we straks weer gaan vullen met gezellige plantjes! Als daar trouwens nog ruimte voor is, want er komen best al wel wat zaadjes uit! Zeker al 9 sperzieboontjes, 1 radijsje, 3 doperwtjes en 2 zonnebloemen! Morgen staan ze pas een week, dus ik vind het best snel! De zaadjes staan nu nog binnen hoor, in kweekbakjes!

Gisteravond nog even de belastingformulieren ingevuld, is dat ook maar klaar. We krijgen toch € 2000,= terug! Goed voor het spaarvarken onderaan deze pagina!

Over dat spaarvarken gesproken, ik zal hem (of haar...) wel een stukje moeten slachten deze maand om de schuld helemaal af te lossen, maar dat heb ik er graag voor over! Liever deze maand 400 eraf, dan nog een maand aan de schuld vast zitten en rente betalen...of zie ik het verkeerd?
Vanaf volgende maand gaat het varken toch weer vet gemest worden, en is de schade weer hersteld.

Morgen ga ik bellen wat het restant is, dan zal ik het eind deze week over kunnen maken! Het is dat we geen vlag hebben, anders hadden we hem buiten gehangen hahaha!

Vanavond hebben we lekker bloemkool gegeten, met een schnitzeltje. De bloemkool had ik gestoofd met nootmuskaat en kerrie, Moos vond het erg lekker, normaal is het geen bloemkool-fan!

Morgen weer boodschappendag, en ik moet even langs de huisarts, ik had een oproep gekregen voor controle voor baarmoederhalskanker. Dan ben je gek als je dat niet laat checken! Okè, het is geen feestje, maar wel heel belangrijk! Daarna dan maar de boodschappen.

Hebben jullie de weersverwachting voor komend weekend al gehoord? Het wordt (als alles doorgaat...) echt lente, met veel zon, en zo`n 14 graden! Ga me bikini maar eens opsnorren ;-)

Zo, nu nog even bank-hangen, en lekker op tijd naar bed. Iedereen een fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Dan heb je er al een lange dag op zitten.
    Hopelijk kun je vannacht wat slaap inhalen want zo te lezen heb je morgen ook een drukke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is gelukkig goed gekomen, netjes tot aan de wekker geslapen! Die ging om kwart voor 6, toch nog wel vroeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen