donderdag 27 februari 2014

Zo hè hè...

Dit was me het weekje wel....

Eerst de ontlading van maandag natuurlijk...eerlijk gezegd drink ik eigenlijk bijna nooit, alcohol dan hè?
Nou ik heb er `s avonds een borrel op genomen hoor! Om eerlijk te zijn wel 2 ;-)) En wat drink ik dan? Chocomel met rum...is het enige wat ik aan alcohol lust. Daarna als een blok in slaap gevallen....

Dinsdag kreeg ik voor mijn verjaardag van Moos mijn kweekkasjes! Leuk!!! Hij had ook nog een kweekkas voor op de grond gekocht, dan kun je de deksel in 2 delen open zetten. Ook helemaal leuk!

Daarna zijn we de weekboodschappen voor de verandering eens samen gaan doen, gezellig! Het leukste was natuurlijk het geld storten van de auto...het was een plechtig moment voor ons hoor!

Toen we thuis kwamen wilde ik het gelijk overmaken naar de lening, was er een storing bij ING! Getver, balen!!!!
Nou ja, toen ben ik maar mijn kweekkasjes vol gaan gooien met zaaigrond, en heb de zaadjes geplant. Er staan nu 4 bakjes meet zaadjes! Ben zo benieuwd!!

`s Middags kwamen mijn ouders gezellig, lekker wat drinken, toastje erbij...daarna hebben we chinees besteld, en heerlijk zitten bij kletsen. Toen hebben we het ook verteld, van de schuld en hoe ver we nu waren. En van mijn blog. Ze waren heel trots gelukkig! Ik vind het ook wel prettig dat we nu niet meer op ons woorden hoeven te letten, we kunnen nu alles zeggen! Ik kreeg een mooie tuinbon, en volgende week krijgt ons tuincentrum het zogenaamde `kolomfruit` binnen, komt dat even mooi uit!

Toen we `s avonds, moe maar voldaan, naar bed wilden gaan, heb ik toch nog even de pc aan gezet om te kijken of de storing bij ING verholpen was. Ja gelukkig! Kon ik toch nog het bedrag over maken naar de lening!

Volgende week ga ik ze bellen, wat er nog open staat, en dan maak ik het restant over. Ook als er iets van ons buffertje af moet. Daar staat nu 700 euro op, dus als het nodig is pluk ik daar iets af. Maar afgelost wordt ie volgende week, hoe dan ook!! En direct opgezegd! Dank je wel Vlijtig met zuiniogheid, voor wederom een onbetaalbaar goede tip ;-))

Gisteren de hele dag gewerkt, daarna uit eten met een collegaatje. Was super gezellig!

Vandaag zou ik `zussendag` hebben met zijn zus (dûhhuh...) maar vanwege een behoorlijk pijnlijke ontsteking aan haar oog ging dat niet door. En ik moet je heel eerlijk zeggen, ik vond het niet eens zo hèèl erg. Ja voor haar wel natuurlijk, maar een `gewoon`avondje rust, daar ben ik wel heel erg aan toe! Misschien wel weer met een borrel!!! Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten