donderdag 13 februari 2014

Online kopen en extra aflossing...

Nou dit wil je niet geloven wat er vanmiddag gebeurde!

De mevrouw waar ik de kleding had gekocht van marktplaats (zie mijn blog gisteren) die kwam het dus keurig brengen vanmiddag. Dat is al meevaller nummer 1. Heel aardige mevrouw, en ze zegt: ik heb er nog wat shirtjes bij gedaan, en een huispak, heb je er iets aan heb je mazzel, anders gooi je het maar weg!
Ik was echt helemaal verbouwereerd!!! Heb haar verschillende keren nog bedankt!

Dus ik de tas naar boven gebracht, om het uit te zoeken. Zitten er nog 2 leuke shirtjes van promiss bij, en een shirtje zonder merk, en een velours-achtig huispak van livera! Dit geloof je toch gewoon niet! En het vest en shirt (waar het eigenlijk om ging) zagen er echt als nieuw uit...Hier heb ik echt geluk mee! Ben helemaal happy!
Zo kan het dus ook verlopen via marktplaats...

Alles ligt nu dus op zolder, om gewassen te worden dit weekend.

Het kastje is ook netjes opgehaald, die was er ook blij mee dus het was een positieve dag vandaag!

Moos is alleen later thuis, ik verwacht hem zo rond kwart voor 7. Dat is een lange dag voor hem, vanmorgen ging hij weg om die tijd!
En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel trek krijg nu. Normaal eten we om kwart over 5. Nou ja even doorbikkelen. Ik kan wel een spekrandje missen ;-)

Ik heb net de extra aflossing over gemaakt van 70 euro. Deze maand lossen we dus 830 euro af. Ik weet natuurlijk nog niet wat we exact aan rente betalen, dus de schuldenmeter wordt nog niet bij gewerkt.

Gisteravond toen Moos thuis kwam hebben we even de waterbesparende douche-kop bekeken, wat is ie klein vergeleken met wat er nu hangt! Nou, ik ben heel benieuwd hoe het in gebruik is! De berichten van diegenen die hem ook hebben zijn goed, dus ik heb er wel vertrouwen in! Het zal zaterdag zijn dat Moos hem gaat monteren. En dan hopelijk mooi het verbruik naar beneden, dan wordt mijn smile nog groter dan dat ie soms al is!

                                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten