vrijdag 21 februari 2014

Wat een heerlijke dag!

Sjonge wat was het een heerlijke dag vandaag!

Na eerst de wekelijkse poetsbeurt met z'n 2-en (en de nodige bakkies koffie tussendoor...gezellig) is Moos naar z'n werk gegaan, hij had nog een hoop werk liggen.

Ondertussen had ik alvast 2 wassen gedraaid, ik had ook het bed verschoont en had extra was van m'n werk, dus ik denk dat scheelt maar weer voor het weekend.
Ik heb het dunne goed op het wasrek gehangen buiten, vanmiddag kwam het zonnetje, en het wapperde lekker buiten, heerlijk!

Ik ben toen mijn wekelijkse sigaretjes gaan draaien, onder het genot van de rijdende rechter. Mijn moeder even gebeld, om te vragen of ze zin hadden dinsdag (mijn verjaardag) te komen eten, nou dat leek ze wel wat ;-) Misschien dat we dinsdag vertellen van de schuld, en van dit blog, ze weten namelijk geen van beiden. We zien wel...

Toen heb ik een oude spijkerbroek aangetrokken en ben lekker in de tuin bezig geweest! Dat was echt weer een feestje hoor, na zo'n tijd! Heerlijk in de aarde lopen wroeten, planten verzet, gesnoeid, het schiet al lekker op!

Aangezien ik na tuinieren van hoofd tot tenen onder de aarde zit daarna maar rechtstreeks onder de douche, en vast een groot deel staan strijken. Zo van buiten en dan strijken is echt heerlijk! Moos heeft het eten opgewarmd (zuurkool), oh nee, ik moest van hem zeggen dat ie heerlijk HEEFT GEKOOKT! Hij ziet namelijk eten opwarmen, patat bakken of tosti's bakken, als koken hahaha! Is ie er meteen weer een tijdje vanaf, want hee, verleden week heb IK NOG GEKOOKT! Ja, dat ik het al die andere dagen doe vergeten we maar even voor het gemak ;-)

Al met al een heerlijke dag! Morgen hopelijk weer zo'n dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten