zondag 16 februari 2014

Wat hebben jullie gedaan dit weekend?

Het weekend is ook weer om gevlogen.

Vrijdag hebben we 's ochtends de wekelijkse poetsbeurt in huis gedaan, en 's avonds bij mijn ouders gegeten, mijn zus en zwager waren er ook. Was heel gezellig! Mijn vader had bij de borden van mijn moeder, zus en mij een pakje neer gezet, voor "de vrouwen in zijn leven" zei hij, voor valentijnsdag! Zo lief! Er zat een lange kunstroos in, die in een flesje water staat, en het geheel lijkt dus net echt! Geweldig!

Dit jaar hebben Moos en ik niets aan valentijnsdag gedaan. Andere jaren vond ik het eigenlijk wel "verplicht" en keek ik Moos 3 dagen niet aan als ie niets had mee genomen, en dit jaar had ik eigenlijk zoiets van: wat een commerciële onzin eigenlijk, wij laten iedere dag aan elkaar merken dat we nog steeds heel blij zijn met elkaar, en er gaat geen dag voorbij dat we niet zeggen dat we van elkaar houden, moet dat dan 1 dag in het jaar met een verplicht gekocht "iets" nog eens duidelijk gemaakt worden??? Nee dus! Die centen hebben we dus dit keer niet uit gegeven!

Gisteren weer alle was gedraaid, de lijnen en wasrek hangen weer goed vol op zolder. Geen droger aan gehad, door de wind wapperde het aardig! Vandaag alles weg gestreken en gevouwen.

Moos heeft z'n auto afgemaakt, en ik heb het tv-meubeltje in de slaapkamer geschilderd, die is ook klaar.

Vandaag heeft Moos de voederpaal van de vogels opgeruimd, dan kan ik met droge dagen de droogmolen weer lekker gebruiken! Heerlijk!

Net aardig wat spulletjes op marktplaats gezet, hopelijk komt er iemand voor! Goed voor een extra aflossing!

De duitse meneer heeft helaas laten weten Moos z'n auto niet te kopen, omdat z'n zoon geldproblemen heeft en hij dat geld liever aan z'n zoon geeft. Heel begrijpelijk, maar ook heel erg balen!!!!
Nou ja, Moos blijft zeggen met een beetje geduld komt ook dat goed, vooruit dan maar, ik trek nog wel even een extra blikje geduld open ;-)

En dan is het weekend weer om, en mogen we maandag weer aan het werk!

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend?

En wat vinden jullie eigenlijk van valentijnsdag?

2 opmerkingen:

  1. Valentijnsdag doen manlief en ik niet aan. Willen niet mee doen met de commercie. Onze kids echter wel. Dochter heeft een cadeautje gekocht bij de action voor haar vrienden en vriendinnen en zoonlief heeft een kaart geschreven.
    Ach, dat hoort bij de leeftijd.
    Zoon zit bij de jeugdraad van een carnavalsvereniging dus heeft het nu erg druk in het weekeinde. Dochter en ik zijn zaterdag naar de finale geweest van de limburgse buuttekampioenschappen. De zoon van vrienden van ons deed mee en is voor de tweede keer kampioen geworden. 's Avonds waren wij heerlijk thuis. Zondag hadden wij de installatie van onze nieuwe pastoor in de kerk. Het was een erg mooie dienst met een enorm koor. Van alle vier de parochies waar hij pastoor wordt was een koor samengesteld. Was geweldig.
    Verder was het rustig dit weekeinde.
    Stilte voor de storm met na volgende week de carnaval. Er komen drukke maar o zo gezellige dagen aan voor allemaal. Heerlijk genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker hé een rustig weekend, zeker met het carnaval voor de deur, gezellig! Gek dat dat niet in heel nederland is eigenlijk...geniet er lekker van!

      Verwijderen