maandag 13 januari 2014

Van alles en nog wat...

Zo, vandaag was ik nog lekker thuis! Ik heb niet echt veel gedaan, eerst de piepers gejast zodat dat klaar stond.

Daarna sigaretjes gedraaid, en ondertussen via uitzending gemist André van Duin gekeken van afgelopen zaterdag. Ik heb aardig in een deuk gelegen in m'n eentje! 

Toen nog even gestofzuigd, lekker even een tukkie gedaan, lekker gedouched...daar knapt een mens van op!

Ik heb ook een "schuldenmeter" en een "buffermeter" geplaatst onder mijn blog, grappig om dan de vooruitgang te zien!

Nu brand de houtkachel lekker, en gaan we straks een film kijken. Maar nu eerst koffie en een blogje.

Het menu vanavond was bloemkool, gekookte aardappels, en een stukje kipfilet. De bloemkool en kipfilet kwamen uit de vriezer. Ik heb in de keuken een klein vriezertje met 2 1/2 lade, en in de garage staat een grotere met 5 lades. Ik wil het weekend de grote vriezer gaan ontdooien, dan kunnen we weer voorraad aanleggen. En daarna de kleine vriezer. Maar dan moeten ze eerst een stuk leger zijn, vandaar dat we momenteel veel uit de vriezer eten!

We hebben besloten om dit weekend de auto van Moos op een duitse auto-site te koop aan te bieden.

En mijn auto gaan we dit weekend ook op internet te koop aanbieden. Er zijn weinig tot geen autobedrijven die geld toe geven op een auto, en dan zouden we er erg veel op verliezen. Dus particulier verkopen is gunstiger denk ik.

Ik heb nu een suzuki alto, en we willen er graag een suzuki ignis voor terug. Is niet duur in wegenbelasting en onderhoud, verbruik is niet hoog, de instap is wat hoger (voor mij prettig met mijn stijve lijf). En wat we dan aan beide auto's overhouden daar kunnen we de schuld mee verlagen!

Een hoop veranderingen op komst, ik ben benieuwd of het allemaal wilt lukken zoals we willen!

En jullie, zijn jullie de 1e dag van een verse week goed door gekomen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten