zaterdag 4 januari 2014

Extra aflossing gestort!

Zo, net de 1000 euro extra aflossing overgemaakt, dat voelde goed zeg!

Van Vlijtig met Zuinigheid kreeg ik de tip om het Doorlopend Krediet te laten blokkeren voor opname, ik wist niet eens dat dat kon. Dus gisteravond ingelogd, ik denk dat kan ik wel even online regelen...nou niet dus! Overboeken wel, geen enkele moeite, maar blokkeren dus niet! Dus ik heb ze maar even een mailtje gestuurd, of ze dat willen regelen. Heerlijk gevoel hoor!

Net even de laatste paar boodschapjes gedaan, en deze week weer huishoudgeld over! Niet veel hoor, zo'n 8 euro, maar het gaat toch mooi in een potje, voor je weet-maar-nooit!

Ik moet stiekem wel lachen om al die folders die nu binnen komen, het is allemaal zóó voorspelbaar :de euro-weken en hamsterééén vliegen je weer om de oren, evenals de afval-shakes, dieetpillen en fitness-apparaten...gelukkig hebben wij niets raars gedaan met de feestdagen, en zijn we keurig binnen budget en broekband gebleven! Ook voor het eerst hoor, het wordt nog wel eens wat!

In plaats van voorgesneden groente voor de macaroni gisteren (foei Muts, dat doen we niet meer!!!!) had ik losse preitjes (niet op mijn dijtjes ;) ) winterpeen, witte kool, uitjes en knoflook gesneden, en daarvan heb ik nog aardig wat over voor een lekkere stoofpot maandag! Ook dat soort dingetjes voelt goed, bewuster met de dingetjes en je eten omgaan! Kneuterig thuis rommelen, wat meer tijd besteden aan het koken, terwijl dat toch echt niet mijn hobby is!

Verder ga ik vandaag even de week-voorraad sigaretjes draaien, de wasmachine draait en er ligt nog een beetje strijkwerk, dus vervelen zit er niet in!

Iedereen een fijn weekend gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten