zondag 5 januari 2014

Ik wil te snel denk ik....



Omdat dit de eerste maand is waarmee we aan een (klein) positief saldo zijn begonnen, kan ik bijna niet wachten om te zien hoeveel we deze maand over hebben voor een extra storting aan het DK. 
Aangezien dit ook de maand is waarop we van zorgverzekering en energie veranderen, durf ik het niet nu alvast over te maken, stel dat er van het een of ander dubbel afgeschreven wordt, dan zouden we weer rood staan!!! Neeeeh dat doen we dus niet! We wachten geduldig af tot de maand om is. Ach, nog maar 19 dagen tot het salaris er is en we de maand af kunnen sluiten. Kan de dagen wel omkijken :-)
Klokken plaatjes
Geduld is een schone zaak, alleen nooit mijn sterkste eigenschap geweest!

Welterusten voor straks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten