vrijdag 10 januari 2014

Doorlopend krediet is geblokkeerd! En schoonmaken...

Jawel, het is een feit! De lening is geblokkeerd! Wat er nu afgaat, komt er ook écht niet meer bij!

Goh, wat voelt dat lekker zeg! We zijn helemaal blij!

Ik zag tot mijn verbazing dat mijn blog al meer dan tweeduizend keer bekeken is! Geweldig, ik voel me vereerd!

Het is vandaag prachtig weer moet ik zeggen, het zonnetje schijnt lekker!

Op vrijdag zijn Moos en ik allebei vrij, we hebben dus altijd een extra lang weekend samen! Vrijdags doen we altijd samen het huishouden. Moos boven en ik beneden. We soppen er dan lustig op los!
Heerlijk alles weer fris!


Natuurlijk doe ik door de week ook wel wat hoor, even stofzuigen, of wat
extra's zoals ramen lappen, of iets een grote beurt geven.
Alleen de was en strijk doe ik dan nog in het weekend.

Huishoudelijke klusjes vind ik helemaal niet erg om te doen, ben wel een beetje een pietje precies, wil alles wel graag aan kant hebben en kan helemaal niet tegen rommel!

Hebben jullie ook een vast ritueel voor de schoonmaakklusjes?  En hebben jullie er een hekel aan?                                                      

4 opmerkingen:

  1. Goed dat je DK geblokkeerd hebt..het is anders soms zo verleidelijk hè..
    Nee ik heb geen vast ritueel voor de schoonmaakklusjes. Heb beperkt energie dus ik doe wanneer het kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is ook zo! Maar het voelt wel goed moet ik zeggen!
    Ik heb door mijn ziekte ook niet veel energie, zorg daarom wel dat ik alles bij hou, mocht het een periode niet gaan is er niet direct een man overboord...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik werk in de schoonmaak, dus heb er niet echt een hekel aan,maar na een week voor anderen schoonmaken heb ik er thuis niet echt veel zin meer in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij bieden leningen aan tussen particulieren.
    Ontvang uw krediet zonder stress
    Neem contact op:
    WhatsApp-nummer: +34 602 46 39 89
    WhatsApp-nummer: +33 7 56 82 38 52
    E-mail: contact@creditfinancesinstitut.com
    Website: https://www.creditfinance-bank.com
    Webste: https://www.creditfinancesinstitut.com

    BeantwoordenVerwijderen