vrijdag 10 januari 2014

Meer inkomsten...

Het zou, om sneller af te kunnen lossen, handig zijn als we meer inkomsten zouden kunnen verzinnen.
Ik werk 20 uur, en kan er helaas, door een chronische auto-immuun-ziekte van mijn schildklier, ook niet meer gaan werken. Ik ben nu "uitbehandeld" zoals dat zo netjes heet...

Net nadat wij dit huis gekocht hadden, werd ik ziek. Dit huis was aan de hoge kant voor ons, maar door een promotie op mijn werk met het vooruitzicht op meer uren, hebben we het gekocht. En toen werd ik dus ziek...en alle plannen die we hadden waren weg, behalve dit huis dus...Gelukkig kon ik terug naar mijn "oude" functie, uiteraard zonder loonsverhoging en meer uren.

Het is echt een fijn huis hoor (behalve de buren dan...nix anders dan geluidsoverlast...), maar de hypotheek is dus aan de hoge kant, het bijhouden is behoorlijk werk, en aangezien ik regelmatig periodes heb waarin het niet lekker gaat zou het mij rust geven te weten dat als het echt niet meer gaat, ik zou kunnen stoppen met werken, zodat je ook nog eens energie overhoudt voor leuke dingen. Maar dat kan nu dus niet. Helemaal niet nu dit huis, net als zovelen, flink onder water staat. We kunnen nu dus geen kant op.

Maar er zijn altijd ergere dingen zeg ik altijd maar, dus zoek ik het op een andere manier!

Nou ja, wat moet je dan? Lid worden van verschillende enquete- sites bijvoorbeeld. Als het goed is wordt er binnenkort 50 dollar, maar dan omgerekend in euro's (hoeveel is dat, zo'n 68 euro denk ik), overgemaakt op de girorekening! Toch leuk! Bij andere sites spaar je voor bonnen, van bv. Bol, of Irischeques. Komen altijd van pas!

En ik ben lid geworden van Euroclix en Moneymiljonair, daar ben ik ook heel trouw in, klik op ieder mail, iedere dag even mijn lot activeren voor de loterij euroclix), bingo spelen bij moneymiljonair en kijken of er enquetes zijn (die tikken lekker aan bij Euroclix!), "vinden" als start- en zoekpagina en de overstap van zorgverzekering en mobiele telefonie hebben we ook via Euroclix gedaan. Inmiddels staat er zo'n 50 euro! Laat ik nog even lekker staan, hoe meer clix hoe meer ze waard zijn! Alle extraatjes gaan direct naar de schuld. En zo probeer ik dan iets meer inkomen te genereren.Want wie het kleine niet eert.....

Lijkt het je leuk om op een makkelijke manier ook iets te sparen? Als je lid wordt via mijn linkjes krijg ik ook een kleine bonus, net als jij! In dat geval, ontzettend bedankt!

Er staat ook het één en ander op marktplaats, loopt geen storm maar we hebben er de extra's in december van kunnen doen.

Verder doen we alles zelf, Moos is ontzettend handig, het enige dat hij niet kan is stucen, voor de rest kan hij alles! Jaaaa, gouden handjes heeft die man van mij :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten