vrijdag 9 mei 2014

Wat een weer...

Het zat er een keer in natuurlijk, het kon geen feest blijven! Wat een weer de afgelopen 2 dagen!
Het voelt zo kil aan, in huis was het zodanig afgekoeld dat ik gistermiddag even de houtkachel aan heb gedaan! De avonden daarvoor zaten we gezellig samen onder een dekentje op de bank, omdat we toch bijtijds naar bed gaan door de weeks. Maar gisteravond hoefden we niet vroeg naar bed, omdat we vandaag ook niet vroeg op hoefden, dus vandaar even de houtkachel aan, even de kilheid uit huis!

Er is nog een reden waarom ik het weer zo jammer vond, en dat is de was! Ik doe het liefst de was buiten drogen! Gelukkig heeft Moos een tijdje terug waslijnen onder de overkapping gemaakt, en met een staand rekje erbij kon ik 2 wassen kwijt. En vanmiddag was het bijna droog! Ik heb het nu even op zolder over de lijnen, dus het is zo droog nu. Het drogen gaat alleen nu lang zo snel niet, maar ja volgende week hopelijk beter!

Vanmorgen hebben we samen, na het wekelijkse poetsrondje, de garage opgeruimd. Moos had het laatst zelf al gedaan, maar ja, mannen hé? Komt ooit nog wel eens van pas, we hebben het nu toch, zonde om weg te gooien...en ga zo maar door! Ondertussen ligt het al jaren stof te verzamelen in de garage, en ik brak nog steeds mijn nek als ik ergens bij moest, dus hup de garage in! Uiteindelijk is hij voor de lunch met een volle auto naar de stort geweest hahaha! Nu kunnen we tenminste weer normaal lopen!

Moos heeft nu een uitje van zijn werk, een soort sportavond met een etentje. Hij had alleen vanwege het weer geen zin om weg te gaan! Kan ik me wel voorstellen overigens!
De afgelopen jaren is hij niet vaak mee geweest met dit soort uitjes, mede door het gebrek aan geld toen der tijd/ Wat heerlijk dat ie dat nu gewoon kan doen! We koesteren nog elke dag het feit dat we geen schulden meer hebben!

Het begint hier momenteel noodweer te worden, flink onweer en hagel! Kan er ook nog wel bij hoor!

Morgen moeten we ons om half 10 melden bij de eigenaren van de puppy's, dan drinken we een bakkie en gaan we aan de slag! We hebben er zo'n zin in!
Vrijdag krijgen ze weer een enting en worden ze gechipt, Bobby komt meteen op onze naam te staan, hoeven we het niet weer om te zetten, want 1 dag later gaat ie lekker met ons mee!

Op de terugweg wil ik even wat pluksla-plantjes halen, en nog iets voor mijn moeder, waar we uiteraard zondag heen gaan! Een gevuld weekend weer dus! Maar wel leuk!

Ik wens jullie net zo'n leuk weekend toe, ieder op je eigen manier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten