woensdag 21 mei 2014

Update Philips Lumea...

Ik heb de philips nu 2 x gebruikt, en ik moet zeggen het werkt! De haargroei is echt al een heel stuk minder!

In het boekje staat dat je het om iedere 2 weken moet doen, en da 4 x in totaal. Afgelopen zondag had ik het voor de 2e keer moeten doen, maar omdat ik het vermoeden had dat daar niets van zou komen ivm Bobby, heb ik het afgelopen donderdag gedaan, en op mijn benen zie ik echt véél minder haartjes!

Ik geloof dus wel dat je na 4 x van het meeste verlost bent. Kortom, tot op heden ben ik erg tevreden.
En het fijne is ook dat het geen pijn doet ;-))

2 opmerkingen:

  1. Haha, nee die pijn heb ik geleden voor je. Ik heb mee gedaan met het testen en onderzoeken van de proto-type's van ontharings apparaten van philips.
    Fijn dat je er zo tevreden mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen