donderdag 29 mei 2014

Ditjes en datjes...

Met de aanschaf van de philips lumea zou ik van philips € 50,= retour krijgen, en die hebben ze inmiddels gestort! Heel netjes en heel lekker!

Aangezien ik euroclix prettiger vind dan moneymiljonair heb ik gewacht tot ik voldoende saldo had bij moneymiljonair voor een uitbetaling. De € 10,= staan nu op de rekening, dus moneymiljonair heb ik opgezegd.

De vakantie is geannuleerd, we krijgen binnen enkele dagen de afrekening. We weten natuurlijk al dat we de aanbetaling kwijt zijn.
We hebben inmiddels via de mail de bevestiging van de annulering, dus we kunnen nu op zoek naar iets anders.

Net heb ik ook het parkeren op schiphol geannuleerd, daar krijgen we € 84,50 van terug gestort. Mooi!

Kortom, dat is allemaal geregeld, nu iets leuks zoeken waar we met, zoals De Zuinige Student zo mooi omschreef, ons hondenkind heen kunnen. Enig! We hebben er zin in!!!

De oude vriezer is weg, kun je na gaan, die zat helemaal vol, er kon geen pizza meer in, en in de nieuwe vriezer heb ik gewoon nog 3 1/2 la leeg! Er gaat echt een hoop in!

Vanmorgen zijn we, ondanks de regen, lekker met Bobby naar het bos geweest, hij vond het heerlijk!
We lopen natuurlijk nog niet zo lang, een kwartiertje-20 minuten, maar hij vindt het super! Lekker snuffelen en af en toe een madeliefje opsnoepen, je ziet hem genieten ondanks het weer!

Thuis gekomen heb ik em lekker droog gewreven, eten gegeven en dan zien we hem voorlopig niet meer, dan is ie
!!!

1 opmerking:

  1. Je moet maar eens googelen op vakanties met honden. Een grote keuze. Ook in Nederland en erg mooie plekken.

    BeantwoordenVerwijderen