vrijdag 15 januari 2016

Spaarrente...

Onze rekening van het spaarvarken hebben we bij centraal beheer.

De reden waarom ik daar een spaarrekening heb afgesloten is dat ze de rente maandelijks betalen.
Uit onderzoek is gebleken dat het ietsiepietsie voordeliger is dan dat je de rente 1x per jaar krijgt.
Ietsiepietsie of niet, het is voordeliger, dus kom maar op met die rente iedere maand haha!

Nu is de spaarrente om te huilen, maar iedere maand een hééééél klein extraatje in het spaarvarken is natuurlijk mee genomen! Ieder dubbeltje telt!!!

Zo is er begin januari weer € 0,63 rente bij geschreven! Dat is berekend over december, toen stond de € 1000,- van mijn schoonouders er nog niet op!

Benieuwd wat het volgende maand is!!!






2 opmerkingen:

  1. Rente op rente werkt inderdaad toch altijd door! Hier wordt het elk kwartaal bijgeschreven. Niet veel meer met die tarieven van tegenwoordig, maar in m'n sok krijg ik er niets voor, dus ik ben er eigenlijk altijd weer heel blij mee. Afgelopen kwartaal was het bijna €50, dat vind ik toch wel 'echt' geld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo dat tikt lekker aan! Zal hier nog wel even duren voordat er zulke bedragen aan rente bij geschreven wordt :-)

      Verwijderen