zondag 17 januari 2016

Consuminderplannen 2016!

Zoals jullie laatst al hebben kunnen lezen, wordt de broekriem hier aardig aangetrokken in 2016, om zo snel mogelijk ons doel te kunnen bereiken. Wat gaat er voor ons veranderen?

* Het boodschappenbudget is drastisch naar beneden gebracht, ik hou het bedrag aan wat ik had toen we de schuld aan het aflossen waren, en dat is 80 euro per week, en hier doen we alles van.

Omdat ik de dinsdag nadat mijn salaris gestort is huishoudgeld haal voor de hele maand, bestaan er maanden dat ik 4 weken nodig heb (weinig), en maanden dat ik 5 weken nodig heb (veel).

Ik heb besloten om gewoon 5 weken aan te houden, en als ik een week "over" heb, gaat dat in mijn "je-weet-maar-nooit" potje, voor bv. de kapper, of toiletartikelen, extra aanbiedingen of verzin maar iets.

* De potjes bij moneyou zijn opnieuw ingedeeld, zie één van mijn vorige blogjes.

* Meer gebruik maken van nuttige aanbiedingen. Deze week heb ik bijvoorbeeld gehamsterd bij ah en deen, dus mijn vriezer zit weer lekker vol! En dat allemaal binnen mijn boodschappenbudget :-)

* De vriezer en de voorraadkasten worden goed leeg gegeten.

* Weekmenu's worden aan de hand van de aanbiedingen gemaakt.

* Soms voor 2 dagen koken, en dan 1 portie invriezen. Handig voor een magere week, of als ik gewoon geen zin heb om te koken.

* Niets onzinnigs kopen, geen frutsels voor in huis, of plantjes. Alleen mijn zakgeld mag daarvoor gebruikt worden.

* Ik krijg nog iris-cheques van mijn werk (50 euro)  als kerstpakket, ik wacht op een aanbieding van bv kruidvat, om voor Moos en mij toiletartikelen aan te vullen, denk aan deo's en shampoo, en theelichtjes, toiletpapier en paracetamolletjes, zijn de cheques ook weer nuttig besteed :-)

* Bobby ontkomt ook niet aan mijn consuminderwoede :-)
Snacks gaan zo mogelijk door de helft, een heel of half stokje, hij maalt er niet om!
Hij heeft trouwens een erg consuminder-vriendelijke vacht, hij hoeft namelijk maar 1x per jaar naar de trimster, en dan ben ik voor 15 euro klaar :-)

* De houtkachel gaat zoveel mogelijk aan ipv de cv, scheelt een hoop gas! Alleen het toilet en de badkamer hé....die blijven zo koud :-(....nou ja, we moeten offers brengen om ons doel te bereiken!











Hahaha, ging het maar zo gemakkelijk!!!

18 opmerkingen:

  1. Succes ermee! Dat lijken mooie, concrete manieren om bij je doel te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! We gaan bikkelen :-)

      Verwijderen
    2. DONALD SMITH ÚVĚR FIRMA
      My rozdává úvěry za 3 procenta úrokové sazby, aby těm, kteří potřebují úvěr založit novou firmu, investovat nebo podplácení nesplaceného dluhu / účty, koupit nový dům, auto nebo řešit jakékoliv jiné finanční problémy. Dáváme se obě osobní půjčky a podnikatelské úvěry. Dáváme své osobní půjčky v rozmezí od $ 5000 do $ 100000, zatímco podnikatelské úvěry jsou poskytovány ze
      Rozsah $ 100.000,00 na $ 100,000,000.00. Zájemci nás mohou kontaktovat prostřednictvím e-mailu na donaldsmithloanfirm84@gmail.com~~pobj co nejdříve.
      Vřelé pozdravy,
      Donald Smith

      Verwijderen
  2. Hondensnacks door de helft deden wij altijd al. Zuinig, maar ook gezonder voor het gewicht v.d. hond! Goed idee om de cheques zo goed te besteden, dat doe ik ook met vvv bonnen die ik krijg voor het invullen van enquêtes. Stiekem (be)spaar je zo snel echt geld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bobby is gelukkig niet te dik, maar kwaad kan het zeker niet! En het scheelt toch weer!
      Ja wat moet je anders met die bonnen, nu zijn ze nuttig besteed!

      Verwijderen
    2. DONALD SMITH LENING FIRM
      We geeft leningen tegen 3 procent rente aan mensen in nood van de lening voor het opstarten van een nieuw bedrijf, investeren of uitbetaling uitstaande schuld / rekeningen, koopt een nieuw huis, auto of andere financiële problemen op te lossen. We geven zowel Persoonlijke en zakelijke leningen. We geven persoonlijke leningen in de range van $ 5.000 tot $ 100.000, terwijl zakelijke leningen worden gegeven uit de
      range van $ 100.000,00 tot $ 100,000,000.00. Geïnteresseerde personen moeten zo spoedig mogelijk contact met ons op via e-mail op donaldsmithloanfirm84@gmail.com.
      Hartelijke groeten,
      Donald Smith

      Verwijderen
  3. De bonnen kun je ook bij intratuin inleveren daar hebben ze ook hondenkoekjes etc. En ik weet niet waar je woont maar ik ga drogisterij artikelen meestal halen bij de dm in Duitsland dat scheelt heer wel veel geld. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Wij bieden leningen aan particulieren, bedrijven en andere organisaties om samen te werken die financiële hulp nodig hebben. of heb je ontzegd worden van een lening van de bank? Of voorraden naar beneden en hoeft herfinanciering? Bent u op zoek naar financiële steun? Alle soorten leningen worden uitgeleend uitgevoerd bij een rente van 3% en het varieert van een minimum van $ 1.500 tot een maximum van $ 5.000.000,00 met een maximale duur van 30 jaar. zowel veilig en ongedekte, moet elke geïnteresseerde kandidaat contact met ons op om dit Email: prudentfinancialservice1@gmail.com
    Onze diensten omvatten

    *Hypotheek
    * Auto Loan
    *Hypothecaire lening
    * Business Loan
    * International Loan
    *Persoonlijke lening


    Ten eerste, de informatie die nodig is,

    Naam:.............

    Achternaam:...................

    Geslacht:.......................

    Land: ...................

    Geboortedatum:.........................

    Bezetting:......................

    Doel voor de lening: ...................

    Telefoonnummer:...................

    Lening bedrag dat nodig is: ...........................

    Duur:.................

    Maandelijks inkomen / jaarlijks inkomen: ....................


    Dank je.
    Logan Taylor Bryan
    Bedrijfslocaties Canada & U.S.A.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In het licht van de financiële moeilijkheden? Bent u behoefte aan een lening? of ze zijn afgewezen door de lokale banken? Heeft u een lening voor welke reden dan ook nodig? Uw hulp is eindelijk hier als Maurice Finance biedt leningen aan alle zowel werkenden en werklozen, particulieren en bedrijven, bieden wij leningen tegen lage rente van 2%. Geïnteresseerde leners zijn contact met ons op via e-mail naar mauricefinance@hotmail.com en krijgen hun leningen vandaag. Onze diensten zijn snel en betrouwbaar, dus neem dan contact met ons op (mauricefinance@hotmail.com) en genieten van onze aanbieding van financiële diensten. E-mail: mauricefinance@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij willen het grote publiek dat de financiële zekerheid voor lening bedrijf op dit moment is het geven van leningen tegen een betaalbaar tarief van 2% per jaar op de hoogte. We geven een minimum bedrag van de lening van 1.000,00 en een maximum bedrag van 100,000,000.00. Als u behoefte heeft aan financiering voor uitbreiding van het bedrijf, voor agrarische doeleinden, de terugbetaling van de schuld, autolening en educatieve lening dan kunnen we een grote hulp en bijstand aan jou. Voor meer informatie te verkrijgen over onze credit-programma raden wij u aan contact op met onze officiële e-mailadres hieronder vermeld:: (chosengenerationloans@fastservice.com
    http://chosengerationloans.webs.com/

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Op zoek naar een persoonlijke of zakelijke lening, maar denk niet dat je in aanmerking komt? afgewezen door banken als gevolg van uw slechte krediet geschiedenis? Heb je problemen met het voldoen aan uw maandelijkse lening betalingen te wijten aan hoge rente, en uw uitstel en verdraagzaamheid opties zijn uitgeput, en / of wilt u standaard te vermijden, Oxford Financiën en consolidatie lening is uw omslagpunt point.contact ons nu op: oxford_loanfinances@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je een echte lening nodig voor zakelijke doeleinden of om je schuld te betalen, contacteer meneer kellie wilson nu voor echte leningen via e-mail: oceanicfinance113@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je een lening nodig? Als ja, kom terug met onderstaande gegevens als volgt. Wij bieden lening aan met 3% rentevoet. Geïnteresseerde aanvragers moeten vriendelijk contact opnemen met (rosehelpfunds@gmail.com) met onderstaande informatie.

    Krijg terug met voor lening aanvraag.

    Je volledige naam:
    Adres:
    Staat:
    land:
    Leenbedrag:
    Lening duur:
    Doel van de lening:
    Maandinkomen:
    Mobiel nummer:

    Wij verwachten deze informatie snel en zo om u van dienst te zijn.
    Mevrouw rose walter
    rosehelpfunds@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Greetings....
    Check out these blank ATM cards today. My name is Steven Lugard from California. A successful business owner and father. I got one of these already programmed blank ATM cards that allows me withdraw a maximum of $5,000 daily for 30 days. I am so happy about these cards because I received mine last week and have already used it to get $20,000. Mr RICHARD COSMOS of ultimatehackersworlds@gmail.com is giving out these cards to support people in any kind of financial problem. I must be sincere to you, when i first saw the advert, I believed it to be illegal and a hoax but when I contacted Mr RICHARD COSMOS, he confirmed to me that although it is illegal, nobody gets caught while using these cards because they have been programmed to disable every communication once inserted into any Automated Teller Machine(ATM). If interested contact him as soon as possible ultimatehackersworlds@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Greetings....
    Check out these blank ATM cards today. My name is Steven Lugard from California. A successful business owner and father. I got one of these already programmed blank ATM cards that allows me withdraw a maximum of $5,000 daily for 30 days. I am so happy about these cards because I received mine last week and have already used it to get $20,000. Mr RICHARD COSMOS of ultimatehackersworlds@gmail.com is giving out these cards to support people in any kind of financial problem. I must be sincere to you, when i first saw the advert, I believed it to be illegal and a hoax but when I contacted Mr RICHARD COSMOS, he confirmed to me that although it is illegal, nobody gets caught while using these cards because they have been programmed to disable every communication once inserted into any Automated Teller Machine(ATM). If interested contact him as soon as possible ultimatehackersworlds@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie:whatsapp-nummer: +19292227023 drbenjaminfinance@gmail.com

    Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

    Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........

    BeantwoordenVerwijderen