dinsdag 5 augustus 2014

Dat is een meevaller!

Afgelopen vrijdag check ik mijn mail, is er een (reclame)mail binnen van het bedrijf waar we de vloer hebben besteld. "Summer Deals" stond er boven...ik denk ik ga toch even kijken, en ja hoor, onze vloer was in de aanbieding! Ik dacht bij mezelf wie niet waagt die niet wint, en heb ons contactpersoon gemaild, e gezegd dat ik ervan uit ging dat onze rekening aangepast zou worden aan de aanbiedingsprijs.

Zaterdag belde mevrouw zelf op, met excuses, ze weten bij het bedrijf pas 3 dagen van te voren wat er in de aanbieding komt, dus dit kon ze niet geweten hebben! Tuurlijk, geloof ik direct, ik neem haar ook niets kwalijk, maar of ze toch even het bedrag aan wilt passen...en dan vervalt de korting, dat snap ik ook wel...
en ja hoor! Tuurlijk werd het bedrag aangepast! Ik zou per mail een nieuwe rekening krijgen.

En inderdaad, 5 minuten later had ik een nieuwe rekening binnen...en het totaalbedrag was € 830,10 lager!!!
Het dressoir wat we hebben besteld is hierdoor ook meteen betaald! Dit vind ik toch ook weer het label "geluksmoment" waard hoor...

Wellicht overbodig om te zeggen dat we een heel fijn weekend hebben gehad!!!!

Een fijne dag gewenst!


13 opmerkingen:

  1. Zo! Dat is zeker een lekkere meevaller! Fijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk, we zijn er echt blij mee! Dank voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Zo, dat is een flinke meevaller zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! We zijn helemaal happy! Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  3. Wat zul je blij zijn dat je die reclamemail gelezen hebt.
    Dat is een hele mooie korting!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar was ik inderdaad blij mee, meestal gooi ik ze weg!

      Verwijderen
  4. Mooie meevaller!! En ook goed dat je er zelf even achteraan gezeten hebt, dat is toch een superbesparing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Over meevallers gesproken, héél fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie meevaller!
    Bij veel bedrijven worden nieuwe klanten vaak beter behandeld dan bestaande klanten, dit is een mooi voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen