zaterdag 9 augustus 2014

Nieuwe steunzolen en andere ditjes en datjes...

Gisteren ben ik, na het maken van een afspraak, bij het bedrijf geweest die enige tijd geleden mijn steunzolen hadden gemaakt. Nou ja, enige tijd.....het bleek al 3 jaar geleden te zijn! Ik liep al een tijdje met klachten en verleden week kwam ik op het heldere idee dat het weleens van mijn steunzolen zou kunnen komen. Want had die beste meneer niet gezegd dat ze zo'n anderhalf - twee jaar mee gingen???

Dus gisteren was het zover....en ja, ze waren dringend toe aan vernieuwing! Hij heeft de oude afdrukken van mijn voeten erbij gezocht, en nieuwe gemaakt. Je kon aan de zolen ook goed zien dat er aardige slijtageplekken waren. De nieuwe zolen worden daardoor ook iets anders van model dan mijn oude. De nieuwe zolen kosten € 150,=. Het is niet anders, als het goed is ben ik dan van mijn klachten af. Volgende keer toch maar iets eerder naar laten kijken...Vrijdag zijn ze al klaar, da's snel!

Over snel gesproken, Moos heeft net zijn bril al opgehaald! Dinsdag besteld en vandaag al klaar!
Hij is weer helemaal happy met z'n nieuwe bril!

Verder heb ik vandaag maar weer eens de ramen gelapt, Bobby doet heel fanatiek aan vliegen jagen...met z'n neus tegen de ramen aan, en dan maakt het niet uit of de vlieg aan de binnen- of buitenkant zit ;-))

Net heeft hij weer lekker even gezwommen op het strandje, en gegraven, heerlijk voor hem! Toen we thuiskwamen heeft hij (en wij) lekker gegeten en nu ga ik douchen en doe niks meer vandaag! Ja lekker op de bank hangen met een goeie film!

Oja, voor ik het vergeet: Bobby heeft uiteindelijk wel het varkensoor opgegeten gisteren haha!!

Iedereen een fijne avond gewenst!

1 opmerking:

  1. Wat voor soort afdrukjes waren er toen eigenlijk van je voeten gemaakt? Ware deze nog goed, omdat je voeten zo door de jaren heen wel van vorm, model en stand veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen