woensdag 12 november 2014

Update thyrax

Dankzij de reactie gisteren van Annika op mijn boogje over de thyrax kwam ik weer eens op de website van stichting SON, en wat blijkt?? Er is wel degelijk iets aan de medicijnen veranderd, en niet alleen de verpakking!! Er gaat nu een brief naar alle huisartsen en apotheken.

Hopelijk wordt het heel snel opgelost, tot die tijd zullen we indien nodig de dosis moeten verhogen en de omzet van  de fabrikant lekker spekken....

Iedereen dank voor de reacties, en voor degenen die in hetzelfde schuitje zitten: heel veel sterkte!!

2 opmerkingen:

  1. Is er echt iets veranderd? Wat stom! Ik moet mijn schildklierwaarden binnenkort ook maar weer eens laten prikken. Ik heb nu 1 witte thyrax en 1,5 blauwe, maar misschien klopt dat dus helemaal niet. Ik vind trouwens de verpakking ook waardeloos.
    Al dat gedoe met doordrukstrips vind ik heel vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad zijn de doordrukstrips vreselijk onhandig! Maar als jij verder geen klachten hebt is het toch goed?

      Verwijderen