zondag 15 november 2015

Snipverkouden, maar wel een nuttige dag!

Sinds donderdagmiddag had ik al last van mijn keel, en langzaamaan ook van een loopneus, verstopte neus, kriebelhoest, vastzittende hoest, koud, warm en niezen.

Niet echt lekker dus. Vrijdag maar een hoestdrank gehaald (voor zowel kriebel- als vastzittende hoest) , extra paracetamolletjes, neusspray, keeltabletten (kruidvat) en een lekkere verzachtende thijmsiroop (action). Een doorgesneden rauwe ui naast mijn bed helpt niet helaas.

Vandaag was ik echt niet lekker, het was ook geen weer om naar buiten te gaan, dus ik heb de papierversnipperaar maar van zolder gehaald en ben alle mappen van de administratie uit gaan zoeken. Dit klusje lag al aardig lang op me te wachten.

Man, man wat een klus! De bak van de versnipperaar heb ik 3x leeg kunnen gooien, kun je na gaan!

Met zakdoekjes onder handbereik, af en toe een lepel siroop en een zuigtabletje voor mijn keel was het aardig te doen.

Ondertussen ook een flinke pan zuurkool gemaakt, vanavond hadden we dus lekker zuurkool, en er staan 2 bakken af te koelen voor de vriezer.

Vanmiddag na de lunch toch even op de bank gaan liggen met paracetamolletjes, daarna lekker gedouched en de papierwinkel afgemaakt.

Er staan nu dus keurig uitgezochte, overzichtelijke ordners in de kast!

Waar een verkoudheid al niet goed voor is hahaha!

3 opmerkingen:

  1. Oh, da's minder! Maar wel fijn dat je zo productief hebt kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk, ik heb nu al ruim twee weken griepverschijnselen en het is nog steeds niet over... Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer informatief ! Deze blog is grote bron van informatie die is zeer nuttig voor mij. Heel erg bedankt voor het delen van deze!
    laminaat vloer

    BeantwoordenVerwijderen