donderdag 26 november 2015

Gelukkig wat beter...

Afgelopen nacht ben ik maar 1x wakker geworden door een heel kort hoestbuitje. Dat gaat gelukkig de goede kant op! Zo goed, dat ik aankomende nacht eindelijk weer in mijn eigen bed ga proberen te slapen! Zal een verademing zijn, na zoveel nachten zitten te slapen op de bank!

Voor Bobby zal het ook wel weer lekker zijn, hij was ook een beetje uit z'n doen doordat ik de halve nachten lag te hoesten! Hij kon daardoor ook z'n plekkie niet vinden, en afgelopen nacht kwam hij heel enthousiast met z'n knooptouw aanzetten....om half 3 's nachts!!!

De antibioticakuur helpt gelukkig ook, de druk en de pijn zijn weg!

Vanmorgen heb ik me beter gemeld voor maandag, en ik heb erbij gevraagd of ik een dienst kan krijgen waarbij ik zo min mogelijk hoef te praten, want m'n stem is nog ver te zoeken!

Nu ik niet zoveel meer hoest zal dat ook wel de komende dagen herstellen hoop ik.

Tot die tijd zal ik me nog steeds op een andere manier verstaanbaar moeten maken!

1 opmerking: