dinsdag 2 juni 2015

Wat te doen met mijn werk?

Allereerst iedereen bedankt voor de beterschaps-wensen! Doet me heel goed!

Maar wat doen we met mijn werk? Daar hebben Moos en ik heel lang over gesproken. En we hebben besloten het zo maar te laten, en dat mijn ziekteverzuim dan te hoog blijft, dat is dan maar zo.

Ik zou het heel hard kunnen gaan spelen, maar uiteindelijk ga je toch aan het kortste eind trekken, en daar heb ik helemaal geen zin in. En laten we wel wezen, zonder mijn hele salaris kunnen we niet.
Sinds we 2 jaar terug een andere leiding hebben gekregen, is de menselijkheid verdwenen. Er werken een paar honderd man in het gebouw waar ik werk, en er is er werkelijk niet 1 positief over het hele beleid. Voor jou 10 anderen zeg maar. En als je moeilijk doet, dan ben je helemaal zuur....daarbij liggen de banen ook niet voor het opscheppen.

Pluspunt is wel dat ik hele leuke collega's heb. Verleden week kreeg ik zelfs een mooie bos bloemen van ze!

Dus Moos gaat een aantal taken van mij thuis over nemen om mij daar in te ontlasten, en we laten mijn werk verder zo zoals het is.

En dan zien we wel hoe het gaat verlopen....we maken er in ieder geval het beste van!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat Moos je dan thuis wil helpen, anders hou je het niet vol.
    Vervelend hoor dat het er zo aan toe gaat op je werk.
    Maar wel weer fijn dat je lieve collega's hebt.
    Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte ermee ! En denk goed om je zelf, in iedergavel erg lief dat Moos je wil helpen in huis.

    BeantwoordenVerwijderen