vrijdag 11 juli 2014

Warm...

Jeetje wat is het alweer warm nu....ik vind de zomer best leuk maar dit soort temperaturen mogen ze van mij houden hoor! Zelfs als je niets doet staat het zweet op m'n hoofd, bleh!

Evengoed net de benedenboel gesopt, en tussendoor draait de wasmachine. Ja, dat gaat gewoon door hé?

De oranje-spullen zitten weer in de box, die staat op zolder. Vind ik altijd wel weer lekker, net als met de kerstspullen, heel leuk als het komt, en ook weer heel leuk als het gaat! Dan wil ik gewoon mijn huis weer terug! Oké, ze moeten zaterdag nog voetballen, maar het is toch geen finale hé?

Moos is volgende week jarig, en hij wilde graag aluminium treeplankjes hebben voor z'n scooter. Die heb ik gisteren op internet besteld, ik hoop dat ze op tijd binnen zijn!

Wat betreft de vloer hebben we de knoop door gehakt. Als Bobby vanavond bij kennissen goed op de vloer loopt, gaan we, als we, nadat we op Texel zijn geweest, een nieuwe vloer leggen.

Sommigen verklaren ons voor gek, want een hond went er wel aan, zeggen ze dan. Wij vinden dat Bobby gewoon relaxed in huis moet kunnen lopen en rennen, zonder uit te glijden op laminaat, dit is zo slecht voor z'n heupen en gewrichten! Dus vandaar dat we toch een nieuwe vloer willen leggen.

Mijn ouders willen graag een dagje naar Texel komen als we er zijn, hartstikke leuk! En aangezien ze deze maand jarig zijn, zaten we te denken wat we ze zouden geven. En we zijn eruit! Een overnachting in een hotelletje op Texel! Dat vonden ze hartstikke leuk, en wij ook!

We zijn zondag voor het eerst met Bobby naar een strandje hier in de buurt geweest, honden waren toegestaan mits aangelijnd. Prima dus! In het begin had hij zoiets van wat moet ik hier nou? Dus ik heb m'n schoenen uit gedaan en ben er zelf ingelopen, ja toen kwam hij ook wel haha! Tot aan z'n buik is hij erin geweest! We hadden z'n frisbee mee, dus dat was helemaal leuk! En lekker in het zand rollen, en graven, en rennen, hij had een prima avond, en wij ook! Hij zag eruit als één grote zandkorrel haha!

En zo kabbelt het rustig door allemaal hier, dus ik heb weinig meer te melden! Ik ga nu lekker douchen, heerlijk onder een koele straal!

Iedereen dus vast een fijn, en hopelijk iets koeler weekend gewenst!

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat alles goed loopt bij jullie.
    Dit warme weer hoeft van mij ook niet eigenlijk maar ja, we zullen het er toch mee moeten doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We bijten ons er wel door heen, sterkte met de hitte :-)

      Verwijderen
  2. Vreemde afweging maken jullie. een nieuwe vloer ivm heupjes, maar je pup wel mee naar het strandWees er bewust van dat dit ook zeer schadelijk is voor de heupen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zeg toch strandJE, en geen strand! Het ligt aan een meer, en er is bijna geen mul zand! We weten heus wel wat we doen! We nemen geen risico hoor!

      Verwijderen