woensdag 2 december 2015

Decemberplannen...

Vanaf deze week ben ik de donderdagochtenden vrij, en woensdag 16 december is mijn laatste werkdag dit jaar! Moos is tussen kerst en oud en nieuw vrij! Heerlijk, ik heb er zo'n zin in!!!

Dus morgen ga ik het huis in kerstsfeer brengen, alle dozen staan al klaar in de garage, scheelt me slepen vanaf zolder haha! Ik heb er zin in!

Dan hebben we 18 december een etentje van Moos z'n werk, een buffet, en er is een soort marktje bij, met uitsluitend streekproducten. We krijgen bonnen (als een soort kerstpakket) waarmee we zelf ons kerstpakket samen kunnen stellen bij de marktkraampjes met streekproducten.  Ik vind het een erg leuk idee en heb er veel zin in!

Kerstavond komen mijn ouders eten en hebben we 's avonds pakjes onder de boom voor Bobby en Nina ;-))
Verleden jaar hebben we ontzettend genoten van onze eerste kerst met Bobby, en nu is het dus de eerste kerst met Nina erbij! Ook daar hebben we veel zin in!

En voor de rest zijn we heerlijk thuis, krijgen we geen visite, hoeven we niet op visite, gaan we heerlijk met Bobby naar bos of strand, eten lekker net iets uitgebreider, hangen 's avonds lekker op de bank in makkelijke kleding met een goede film (en iets lekkers) en verder....helemaal niets!!!
En daar hebben we ook heel veel zin in!!!



4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt heerlijk gezellig! Martin is dit jaar voor het eerst in jaren ook vrij tussen Kerst en oud en nieuw. Eindelijk vakantie; onze eerste van dit jaar! En ook wij blijven lekker thuis om te luieren, lezen en ook om gezellig samen te zijn met vrienden. En natuurlijk om veel tijd te besteden aan Momo en Lhasa. Jullie alvast heel veel plezier met Bobby en Nina en geniet van de voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt ook goed!
      Jullie alvast veel plezier in jullie nieuwe huis, en met de poezenkindjes!

      Verwijderen
  2. Volop genieten dus! Heerlijk vooruitzicht zeg.
    groeten, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen