donderdag 5 februari 2015

Druk, snotterig en vakantie geboekt!!!

Bleh ik heb daar zo'n hekel aan hè, aan van die verkoudheidachtige taferelen die maar niet echt door willen zetten zodat je een paar dagen in bed ligt en dat het dan klaar is....nu loop ik al weken met een behoorlijke snotneus die bij tijd en wijle (vooral 's nachts natuurlijk...ggrrrr....) potdicht gaat zitten.

Afgelopen maandag toen ik aan het werk was, dacht ik even dat het door ging zetten. Je krijgt dan ook hele lieve reacties, zoals "nou meid, volgens mij hoor je in je bedje te liggen!", of een collega die heel lief vraagt of hij het zal overnemen omdat ik er niet zo lekker uit zie, of een andere collega die heel tactvol opmerkt dat "ik er niet uitzie...ja sorry maar het is toch echt zo!"...nou...bedankt...ik heb mijn dienst afgemaakt in de veronderstelling dat ik er woensdag echt niet zou zijn...

Maar dinsdag (mijn vrije dag) stond ik op en was het weer een stuk minder....dus we snotteren, niezen en snuiten lekker door. En 's avonds neem ik voor het slapen gaan een shotje neusspray. Slaap ik in ieder geval lekker.

Verder gaat het lekker z'n gangetje, de grote opruiming en de daarbij horende schoonmaak is begonnen. Het gaat lekker, al gaat het niet snel, maar ja ons lieve hondenvriendje heeft ook z;n aandacht nodig!

Dit weekend is Moos nog even druk, ik wil graag de wasmachine en droger 1 etage lager hebben, in onze voormalige "computerkamer" zeg maar. Hoef ik nog maar 1 trap op en af te sjouwen met was in plaats van 2, scheelt toch weer! De zolder wordt dan bijna niet meer gebruikt, zodat we daar ook minder hoeven te soppen en stoken. Alle beetjes helpen!

Ik heb al een aantal dingen op zolder staan die ik wil proberen te verkopen op marktplaats. Dit weekend hoop ik dat even erop te kunnen zetten. Wat niet te verkopen is gaat naar de kringloop.

We hebben ook weer een weekje Texel geboekt! Hetzelfde huisje als verleden jaar, maar nu 1 week in plaats van 2, dat vinden we lang zat. Vrijdag 11 september gaan we weg, heerlijk!

Zo, nu even een bakkie koffie en de beentjes op de bank, en morgen met frisse moed weer verder met soppen en opruimen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten