zondag 27 september 2015

Dat scheelt een hoop tijd...

Iedere week deed ik de weekboodschappen op dinsdag. Alleen.
Moos haalde op zaterdag de zware dingen zoals bier, frisdrank enz. Alleen.

Dus 2x in de week liepen Moos en ik te slepen, jawel, alleen.

Dat moest toch anders kunnen dacht ik...

Dus heb ik 2 lijstjes gemaakt, 1 van Jumbo en 1 van Aldi, en daarop alle houdbare producten genoteerd, en wat we daarvan in een maand nodig hebben.

Toen onze financiële maand augustus in ging, heb ik het boodschappenbudget opgehaald zoals gewoonlijk, en zijn we op zaterdagochtend gezellig na het ontbijt sámen naar de Jumbo en sámen naar de Aldi gegaan, en hebben we alles voor de hele maand ingeslagen.

In de keukenkastjes had ik al ruimte gemaakt (en meteen uitgesopt, is dat ook maar weer gedaan...) dus ik kon alles goed kwijt.

Nou dat hadden we veel eerder moeten doen! Het heeft alleen maar voordelen! Het is veel gezelliger, je grijpt nooit mis, en dinsdags spring ik even op de fiets voor de verse dingetjes. Ik ben nu zo heen en weer!

Dit is een echte win-win situatie!!!

Morgen gaan we weer gezellig samen op pad!

1 opmerking:

  1. Klinkt goed! Als je daar een systeem in hebt, moet dat volgens mij inderdaad prima kunnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen